knark Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Kollade förbannat mycket på den där med "Yogi", när jag var liten, annars Pokemon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Som liten höll man sig till Pokemon, Digimon samt Dragonball, var väldigt kul. Har hela Dragonball Pocket samlingen som samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Manga: One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Ändrar mig, vampire knight är nog bättre än naruto =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) jag har inte läst nåra manga serier men min stora syster gillar dem. om pokemon räknas har jag tittat på nåra. Redigerat 28 September 2010 av mrx0050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Läser KHR just nu, den är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) Ändrar mig, vampire knight är nog bättre än naruto =p Allt är bättre än Naruto :( Serien är ganska äg tills delen med Zabuza sen går allt neråt. @Tråd Elfen Lied är nog den serie som haft störst inverkan på mig, scenerna lyckades göra mig sorgsen, äcklad, obehagad (sällan det är någon glad scen kan man säga :rolleyes:) ... Jäkligt bra faktiskt, dock bara 13 avsnitt. O quam sancta, quam serena... quam benigna, quam amoena... O castitatis lilium Redigerat 28 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 One piece lätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 jag blev hooked på naruto, men berserk tycker jag bäst om atm. Andra bra är även Black Lagoon och Samurai Champloo(som ZTV brukade visa :D) Det bästa med berserk är all gore och nudity. fast ne, jag älskar handlingen alltså medeltiden med demoner, övernaturliga saker, överdrivet mycket våld. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Conan kommer på första plats,One Piece och Dragonball kommer på andra plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Favorit Manga: DragonBall (DB) Favorit Anime: Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Detective Conan i manga och anime One piece i anime ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.