Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vart får man den blå flaskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 blå flaska? vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Oot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 mhhh det finns ingen blå flaska men det finns en blå magisk dryck som man kan köpa i kakariko byn. Åsså finns det blå eld som man hittar i ice cavern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Kan man köpa blå magisk dryck i kakariko?(Det var den jag menade). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja, det är en gumma som frågar "Ultimate Potion for 100 rupees" Yes No Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 vid brunnen är det jag tror att du måste ha gjort biggoron questet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Exakt var ockej vid brunnen men var vid brunnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 om det är den affären med alla drycker och det där, så är det ju till vänster när man kommer in, uppför den trappan, huset till höger, in där, sen så gå gången till vänster ut, och så ner och uppför den andra trappan och in där :) annars kan man ju bara ta en höna, hoppa från väderkvarnen över till dörren där på andra sidan, på baksidan av huset :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tror jag vet vad ni menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 om det är den affären med alla drycker och det där, så är det ju till vänster när man kommer in, uppför den trappan, huset till höger, in där, sen så gå gången till vänster ut, och så ner och uppför den andra trappan och in där :) annars kan man ju bara ta en höna, hoppa från väderkvarnen över till dörren där på andra sidan, på baksidan av huset :) Det finns väl inga hönor när man är stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Rumiko @ 15/05-2004 19:04:49) om det är den affären med alla drycker och det där, så är det ju till vänster när man kommer in, uppför den trappan, huset till höger, in där, sen så gå gången till vänster ut, och så ner och uppför den andra trappan och in där :) annars kan man ju bara ta en höna, hoppa från väderkvarnen över till dörren där på andra sidan, på baksidan av huset :) Det finns väl inga hönor när man är stor? Nej. Jag har fått blå dryck(som om det skulle spela någon roll). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg