Muggebigge Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Det här är som: Vad har du gjort idag? Men tvärtom. Vad har du inte gjort idag? Det är väldigt många saker jag inte har gjort idag tex. Jag har inte mördat någon idag. Vad har NI inte gjort idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Väldigt onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 (redigerat) Jag har inte mördat någon. Jag har inte ätit taccos. Jag har inte blekt tänderna. Jag har inte kollar på tv. Jag har inte druckit Cola. Jag har inte druckit Monster. Jag har inte spelat Xbox 360. Jag har inte cyklat. Jag har inte riktigt förståelse för denna tråd. Redigerat 9 September 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag har inte gjort några läxor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Tittat i Vad Har Du Gjort Idag-tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 I dag har jag inte krockat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag har inte sprängt skolan i luften! Jag har inte suttit eld på någon! Jag har inte skjutit av skallen på någon! + mycket mer!!! Rolig tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag har inte anmält tråden för den var redan anmäld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Idag har jag inte låst några onödiga trådar.. eller vänta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg