360Xbox Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Jag söker en film, den är svensk. I namnet på filmen så finns ordet "Sverige". (Är inte säker med jag tror det) Den handlar om en kille som blir mobbad i skolan av några äldre killar. I början så hänger han uppochner i ett fotbollsmål och "mobbarna" sparkar bollar på han. I slutet av filmen så blir han jagad av "mobbarna" och använder en drakflygare för att fly från ett tak, och alla i staden ser honom. Ganska dålig förklaring men senaste gången jag såg den var i 4:an. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 http://www.imdb.com/find?s=tt&q=Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Tack tack tack. Hittade den, den heter "Bäst i Sverige". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Åh, kommer ihåg att jag såg den för några år sedan. Den är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.