5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Jag vill köpa några spel nu, jag har ca 1400 just nu. Kommer nog inte göra av med allt precis, kanske bara blir ett spel och så också. Men jag undrar vilka spel ni tycker man ska köpa? Ni får gärna länka till en sida där man kan köpa spelet, direkt till spelet alltså. Förklara gärna varför man ska köpa spelet, enligt er :) Funderar nämligen på att köpa playstation move. Men jag är inte riktigt säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Har du 1400 spel?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Nej, förlåt jag var lite otydlig. 1400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Tänkte väl.. :visslar: Köp RUSE när det kommer. verkar fet nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 LBP2 såklart. Köp ochså Killzone 3 när den kommer ut om du vill köpa den ens. Men LBP2 är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Ja, LBP2 är ett måste. Dock kanske inte på releasedagen för mig. Killzone 3, nja. Inte ett sånt stort fan av KZ2 så.. RUSE kollade jag lite på, men jag vet inte riktigt om det är min typ av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Jag tror att Modern warfare 2 eller Bioshock skulle vara intressant! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 MW2 har jag redan, och det är inte ett spel för mig. Dock kanske Bioshock, vad tycker du är bra med det :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 MW2, God Of War3, Need for Speed: Hot Pursuit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 GOW3 är inte min typ av spel, inte NFS heller. Dock så gillar jag GT5 och DiRT 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 MW2 har jag redan, och det är inte ett spel för mig. Dock kanske Bioshock, vad tycker du är bra med det :P? Bioshock är små tråkigt. tröttnar lätt. enligt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Köp GoW collection för endast drygt 200 kr, sen om du tycker dom är OK så köp GoW 3, för det är bättre på alla sätt+ Grym grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.