CHORDAZBA Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Jag går i världens bästa klass, alla håller käften om man ber dom göra det. Och vi alla hänger med och oftast är alla på lektionerna så det blir aldrig tråkigt. Vi alla är med varandra, och vi alla är smågeeks som spelar wow typ, så det är aldrig grupper. Dock är vi ju bara 14 i klassen (nej jag går inte i särklass, medelbetyget i vår klass är VG+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Hon kanske blev intagen för att hon var blind, dom tyckte synd om henne. OnT: dom flesta är sjuka i min klass, bl.a en som ska slåss hela tiden etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 (redigerat) En kille i klassen är rätt skum. Senast idag kastade han helt plötsligt en boll i fejjan på mig ^_^ Han är INTE den där tuffa, "coola" typen, han har bara en vän och de snackar om WoW 24/7. Redigerat 16 November 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Men hon förstör för oss! Hon kan inte sjunga, och det kan alla i min klass. På min skola handlar det faktiskt bara om att sjunga. Vissa spelar instrument, men i skolan sjunger vi bara. Och lite musikteori kanske.Men vafan hon gör väll fan sitt bästa? Måste alla vara jättebra för att få vara med på eran musikskola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Det finns någon tard kille som är världens största lady gaga fan i min skola. Hehe han är sjukt tard, varje prov sätter han på den förbannade just dance musiken med max volym. Jag menar okej hennes musik är bra ibland men gud vad jag blir galen över att höra den låten varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 En snubbe i min klass som tror han är jättecool för att han springer 2 kilometer i veckan, stör mig som fan på han sen tror han också att han är cool för att han smsar på lektionerna. Sen så tror han också att han är cool för att han har en tjen han träffar typ 3 gånger i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Men hon förstör för oss! Hon kan inte sjunga, och det kan alla i min klass. På min skola handlar det faktiskt bara om att sjunga. Vissa spelar instrument, men i skolan sjunger vi bara. Och lite musikteori kanske.Du kanske inte heller sjunger så jävla bra, kanske bara ditt stora ego som får dig att tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Men hon förstör för oss! Hon kan inte sjunga, och det kan alla i min klass. På min skola handlar det faktiskt bara om att sjunga. Vissa spelar instrument, men i skolan sjunger vi bara. Och lite musikteori kanske.Du kanske inte heller sjunger så jävla bra, kanske bara ditt stora ego som får dig att tro det. vad avgör om h*n kan sjunga?; just nu har 7st maginfluensa, ganska sjukt egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Hon kanske blev intagen för att hon var blind, dom tyckte synd om henne. OnT: dom flesta är sjuka i min klass, bl.a en som ska slåss hela tiden etc Det tror jag också. Men hon förstör för oss! Hon kan inte sjunga, och det kan alla i min klass. På min skola handlar det faktiskt bara om att sjunga. Vissa spelar instrument, men i skolan sjunger vi bara. Och lite musikteori kanske.Du kanske inte heller sjunger så jävla bra, kanske bara ditt stora ego som får dig att tro det. Radiohead, du bör lägga till mig på din Ocoola-folklista. Du verkar ju inte gilla mig för att jag inte gillar Pride and joy, eller för att jag sa att LOLOL är trevlig. Du känner inte mig. Jag sjunger bra and that´s it. Det är inget jag hittar på eller tror, det gör jag. Det är inte så att jag går runt och säger. "Jag sjunger jättebra jag är bäst!" Varför? Därför att i min klass sjunger alla antagligen bättre, eller lika bara som mig, förutom den hon som jag stör mig så mycket på. Okej, förlåt för alla trådar som inte har något med ämnet att göra. Visste inte att det skulle bli så stor grej av det hela. Om ni verkligen vill diskutera om jag sjunger bra eller inte, skriv i min gästbok eller PM. Eller förresten, glöm det här överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Pride and joy? Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Pride and joy? Vad snackar du om? Sorry, jag blandade ihop dig med några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Pride and joy? Vad snackar du om? dansbandsrock. Alltså, jag blev bara så nyfiken. Jag vill ha exempel. ´DEt är väl tråkiga rytmiska låtar med tjocka 60-åriga gubbar som sjunger så himla dåliga låtar och sedan tar de väl in nåt lättspelat gitarrsolo för att det ska hända något med låten... Pride and Joy, till exempel. Har varit med i guitar hero, men kommer inte ihåg vad bandet heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.