Hoonigan Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis datorWTF? O_O Visst har man vart med om man fått lite extra växel av kassören, men jebus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis datorVad för dator? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 en laptop, fast jag ångrar att man inte tog en dyrare kostade typ 1500.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 en laptop, fast jag ångrar att man inte tog en dyrare kostade typ 1500....Vad kostade den du tog eller köpte då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Troll. OnT: Tuggummi, 50 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 en laptop, fast jag ångrar att man inte tog en dyrare kostade typ 1500....Vad kostade den du tog eller köpte då? :P 1500kr skrev jag typ :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 färskpotatis eller potatis är väl ganska billig någon gång på året typ 3 öre kilot eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis datoryeh right Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis datoryeh right vrf tror du mej inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis dator Samma hände för mig. Men det var inte en dator, Det var ett graffikkort. Jag stog lungt och skulle betala (Ge pengar). Sen hörde jag någon "LISA!!! Kommer du??? Snabbt!!!" Aa, sen gick kassören. Jag stog kvar, hon kommer "har du inte gått än? eller väntar du på någon?" Sen gick jag, när jag kom ut. SPRANG JAG SOM BARA DENN!!!. Sen om jag hem OCH VET DU VAD SOM HÄNDE?. *RAP* så hade jag druckit en coca cola :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 skulle köpa en dator på media markt, men hon som satt i kassan glömde att låta mej dra kortet, så jag fick en gratis dator Samma hände för mig. Men det var inte en dator, Det var ett graffikkort. Jag stog lungt och skulle betala (Ge pengar). Sen hörde jag någon "LISA!!! Kommer du??? Snabbt!!!" Aa, sen gick kassören. Jag stog kvar, hon kommer "har du inte gått än? eller väntar du på någon?" Sen gick jag, när jag kom ut. SPRANG JAG SOM BARA DENN!!!. Sen om jag hem OCH VET DU VAD SOM HÄNDE?. *RAP* så hade jag druckit en coca cola :) Så du stal den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.