Simple Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Okej. Men det här med Cartographer, hur ska jag använda den här kartan, förstår liksom inte. Det är guld och diamant. Gör en vanlig karta också, som visar hur din värld ser ut på ytan.Sen lägger du den där "guld och diamant"-kartan över det i t.ex. photoshop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Men jag kan ändå inte veta exakt var jag är på kartan? Får jag typ chansa på att en väldigt hög punkt i spelet är den högsta på kartan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Fast lavan börjar ju långt innan du kommer ner till bedrock.Det finns inget under bedrocks... lavan går från floor 1-10, och bedrocks från 1-4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Men jag kan ändå inte veta exakt var jag är på kartan? Får jag typ chansa på att en väldigt hög punkt i spelet är den högsta på kartan?Ja, man får gissa sig fram lite, men det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Helvete, sitter nu fast långt ner i marken. Man borde kunna ta självmord =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Fångar in spindlar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK Hade hittat 5 diamond och byggt ut mitt hus, också krashar skiten och jag förlorar allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Har hållit på i lite mer än 3 timmar med att göra en booster, och en trackswitch i mitt hus ner till gruvan, och fick slut på redstone... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Försöker hitta lava så jag kan ta självmord, med Red Stones som det enda ljuset. Någon hacka har jag heller inte. EDIT: YEEES lyckades ta självmord ^_^ Redigerat 24 November 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Har hållit på i lite mer än 3 timmar med att göra en booster, och en trackswitch i mitt hus ner till gruvan, och fick slut på redstone...Annars så kan du ju bara gräva rakt upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Har hållit på i lite mer än 3 timmar med att göra en booster, och en trackswitch i mitt hus ner till gruvan, och fick slut på redstone...Annars så kan du ju bara gräva rakt upp... Vadå gräva rakt upp???Jag har en boativator, ett hål som jag kan hoppa ner i för att komma ner snabbt, men jag kan inte få ner mina minecarts med kistor, så jag slipper åka upp och ner hela tiden... Så att gräva rakt upp är nog en rätt dålig idé... Redigerat 24 November 2010 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Har hållit på i lite mer än 3 timmar med att göra en booster, och en trackswitch i mitt hus ner till gruvan, och fick slut på redstone...Annars så kan du ju bara gräva rakt upp... Oj, jag råkade quota fel, menade Jolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg