kattus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 (redigerat) Hej, blir utloggad lite hela tiden. Bläddrar lite i forumet och "vipps" så är det Frosty Fuska temat och man välkommnas som gäst. Måste då logga in (såklart). Händer lite då o då, börjar bli irriterande... <_< EDIT: Hände nyss... <_< Redigerat 14 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Du kanske råkar radera kakor och sådant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Du kanske råkar radera kakor och sådant ?Nope, gör alldrig sånt.Möjligen med CCleaner men jag ominstallerade ju datorn för några timmar sen. Någon som hackar mig? Eller kanske bara en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Har du valt "Håll mig inloggad" när du loggar in? BTW FAN VA DU HAR LÄTTKLÄDDA MANGATJEJER ÖVERALLT !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Du kanske råkar radera kakor och sådant ?Nope, gör alldrig sånt.Möjligen med CCleaner men jag ominstallerade ju datorn för några timmar sen. Någon som hackar mig? Eller kanske bara en bugg? Kanske? :rolleyes: Nä, men testa dig fram! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 1. Har du valt "Håll mig inloggad" när du loggar in? 2. BTW FAN VA DU HAR LÄTTKLÄDDA MANGATJEJER ÖVERALLT !!!! 1. Japp, always ;) 2. Ja, vill du ha min 5GB mapp med dom eller? :huh: Du kanske råkar radera kakor och sådant ? Nope, gör alldrig sånt. Möjligen med CCleaner men jag ominstallerade ju datorn för några timmar sen. Någon som hackar mig? Eller kanske bara en bugg? Kanske? :rolleyes: Nä, men testa dig fram! ;) Okej, hur menar du då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Vad för webbläsare använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Radera dina kakor och cache, samt allt det. Sen så försöker du igen. Då går det nog bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Det har hänt mig ett par gånger här också. Brukar bli så när jag surfar med flikar på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAAX Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 1: radera inga kakor dom är goda :P 2: använd "håll mej inloggad" :huh: 3:ha inga mangna tjejer <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Byt lösenord, kan vara så att någon loggar in på ditt acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Byt lösenord, kan vara så att någon loggar in på ditt acc. Kan vara så att ^ har gett ut ditt pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.