Encoder Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Det är så här att min dator har börjat få fps drops i spel, utan att jag har gjort något. Spelar kanske i 15min, sen blir det typ fps drop till 20fps och fortsätter så till man stänger av spelet och startar om det inom 20min. Grafikkort : Ati Mobility Radeon 3650. Processor : Intel Core Duo CPU T7500 @ 2.20 GHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Förmodligen för dåligt grafikkort, köp nytt eller spela PACMAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 16 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Jag har ju kunnat spela lagg fritt till nu. Har haft samma problem för 1 år sedan, men det försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Formatera isåfall. Men ditt grafikkort är så outdated som det bara kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Det är en laptop eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Så, efter en viss tid går allt åt helvete, sedan fixar det sig av att vänta en stund. Behöver man verkligen peka ut att det med största sannorlikhet är överhettning? Alternativt fel med minnet, att det inte rensas Redigerat 17 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Så, efter en viss tid går allt åt helvete, sedan fixar det sig av att vänta en stund. Behöver man verkligen peka ut att det med största sannorlikhet är överhettning? Alternativt fel med minnet, att det inte rensas Det är överhettning, ska köpa en kylplatta snarast. För att processorn liggar på 110 grader typ -.-. Vet någon nån billig och bra kylplatta? (Det är en laptop^^) Får högst kosta typ kanske 800? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Min laptop blir också jävligt het. Vilken tycker ni jag ska köpa för en platta? Min ska kyla riktigt BRA för jag typ kan köra MW2 på högsta sen så blir datorn 500 grader sen så laggar det (fps drops) :cool:^_^ Redigerat 17 September 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Min laptop blir också jävligt het. Vilken tycker ni jag ska köpa för en platta? Min ska kyla riktigt BRA för jag typ kan köra MW2 på högsta sen så blir datorn 500 grader sen så laggar det (fps drops) :cool:^_^ Din dator hade brunnit upp om den var på i 500 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Min laptop blir också jävligt het. Vilken tycker ni jag ska köpa för en platta? Min ska kyla riktigt BRA för jag typ kan köra MW2 på högsta sen så blir datorn 500 grader sen så laggar det (fps drops) :cool:^_^ Dra åt helvete, du har frågat dedär skit många gånger...Köp en sån där kylgrej som man ställer datorn på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Min laptop blir också jävligt het. Vilken tycker ni jag ska köpa för en platta? Min ska kyla riktigt BRA för jag typ kan köra MW2 på högsta sen så blir datorn 500 grader sen så laggar det (fps drops) :cool:^_^ Din dator hade brunnit upp om den var på i 500 grader. Inte brunnit... -.- Den skulle smält, och cpun skunne inte må så bra :)Eller jaa.... Vi säger brunnit upp då :( 500grader Redigerat 17 September 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Min laptop blir också jävligt het. Vilken tycker ni jag ska köpa för en platta? Min ska kyla riktigt BRA för jag typ kan köra MW2 på högsta sen så blir datorn 500 grader sen så laggar det (fps drops) :cool:^_^ Din dator hade brunnit upp om den var på i 500 grader. Inte brunnit... -.- Den skulle smält, och cpun skunne inte må så bra :)Eller jaa.... Vi säger brunnit upp då :( 500grader Jo, datorn hade börjar brinna vid 500 grader.Du kan gärna testa själv, hur du ska få upp datorn till 500 grader är dock ganska omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.