da Lina Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 jag fattar nada av vattentemplets boss. Va jag förstod av guiden jag fick så skall jag dra åt mig den där lilla bollen med hjälp av Z men jag får den ju aldrig så nära mig så jag kan slå med svärdet....masigt som f*n å bara lyckats träffa en gång å då kom den upp på land annars fastnar den bara nere i vattnet:/ Gör jag rätt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Den ska va på land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 hm.. när den anfaller dig så åker typ bollen upp längst fram.. då har du tid att använda longshot på den så att den dras till dig, nu kan du slå ett par ggr med svärdet. fortsätt samma taktik hela tiden så klarar du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 mmm okej. Måste man stå ganska nära själva bossen eller på andra sidan rummet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 du måste ju nå fram till den lilla saken iallafall sedan spelar inte avståndet så stor roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Och du ska vara på land hela tiden du ska inte vara i vattnet med Iron boots om det är det du tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Man blir väll skadad av vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vet inte har ej prövat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jo, det blir man. Man blir det också av taggarna som finns på sidan om rummet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Ha de klarat bossen nu da lina Redigerat 16 Maj 2004 av Red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 hon ligger ju vid shadowtemple nu så hon har ju klarat det redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ja, men hon har inte Dins fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg