Hoppa till innehåll

Ladda Ner Demo Till Ett Bannad Xbox

HausboY

Rekommendera inlägg

Hur kan du bli bannad? Har haft min flashad i 2år och har inte blivit bannad än :S

Ont: Jo du kan ladda ner det från diverse sidor, sen kan du lägga ner det på ett usb minne och starta det därifrån om du kan använda USB minnen som memory cards annars är det bara att ladda ner uppdateringen via xbox hemsida och bränna det på en skiva har jag för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan du bli bannad? Har haft min flashad i 2år och har inte blivit bannad än :S

Ont: Jo du kan ladda ner det från diverse sidor, sen kan du lägga ner det på ett usb minne och starta det därifrån om du kan använda USB minnen som memory cards annars är det bara att ladda ner uppdateringen via xbox hemsida och bränna det på en skiva har jag för mig :)

Ska prova om det funkar :)

Ska prova om det funkar :)

Lixom jag har inte usbminne tror ja inte, men skulle du vara snäll och förklara de andra sättet? När jag har lärt mig och det fungerar får du dina FM :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä tror bara att det är att bränna rakt av, Har du LT, 1.6 eller nån annan?

Är faktist inte säker på vad jag har för nån, men den klarar inte ''nya'' spel, liksom GTA IV och Gears Of War 2 klarar den, men senare en dom klarar den inte, som Fifa 10 och NFS SHIFT.

Skulle gissa på att du måste uppdatera flashet, men jag är inte säker eftersom att det är ett demo det gäller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är faktist inte säker på vad jag har för nån, men den klarar inte ''nya'' spel, liksom GTA IV och Gears Of War 2 klarar den, men senare en dom klarar den inte, som Fifa 10 och NFS SHIFT.

Skulle gissa på att du måste uppdatera flashet, men jag är inte säker eftersom att det är ett demo det gäller.

Han borde inte behöva uppdatera flashet om han inte har 1.4 då, jag kör 1.6 kan fortfarande spela på Live. Fast förmodligen har han hitachi läsare och då kan man bara ha 1.51 tror jag fast då ska nya spel funka. Demon ska funka att bara bränna på en skiva och spela det, men det är lättast att använda ett USB minne till det eller ladda ner på marketplace :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Han borde inte behöva uppdatera flashet om han inte har 1.4 då, jag kör 1.6 kan fortfarande spela på Live. Fast förmodligen har han hitachi läsare och då kan man bara ha 1.51 tror jag fast då ska nya spel funka. Demon ska funka att bara bränna på en skiva och spela det, men det är lättast att använda ett USB minne till det eller ladda ner på marketplace :)

Jag har BenQ läsare. Och jag undrar om jag kan spela lite 'nyare' spel som fifa 11 och sånt om jag använder den dära skivan; activate.iso och startar då direkt efter de spelet jag vill spela? Funkar det? jag TROOOR att jag har Ixtreme 1.6, om annars hur ser jag det?

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har BenQ kan du ju uppgradera till LT 1.1. Du borde då kunna köra Fifa 11 på iXtreme 1.6 för det är vad jag har och jag kan köra alla senare spel på live kan inte förstå hur man kan bli bannad, Flashade du din xbox förra året mellan slutet av september till början av 2010 borde du ha iXtreme 1.6 annars har du 1.5 och då kan du lösa det genom att köra active iso. Fast är du säker på att spelet funkar för 1.6 ska klara dom senaste wave'sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...