Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vad ska jag göra när jag klarat spelet man får ju göra om Ganadorf och Ganon hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 du har ju klarat spelet, ingenting mer att göra :/ men du kan ju starta om hela alltet genom att köra på en ny fil. har du ingen ledig fil så får du ta erase file och sedan den som du vill ta bort så kan du köra om detta fantastiksa spel =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) Visst är det fantastiskt! :P Men tråkigt att man inte kan göra något i slutet. :angry: Redigerat 13 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag hålle me Biggoron sword att det ä synd att det inte finns nått att göra när man varvat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 men då skulle det ju aldrig ta slut! men jag håler med om att det e lite tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Visst är det fantastiskt! :P Men tråkigt att man inte kan göra något i slutet. :angry: du kan ju samla alla heart pieces och golden skulltulas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nä värför inte Köpa/spela om du har Majoras mask? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Själv har jag börjat om från början nu igen. Men det börjar bli lite trist nu. Jag har Majoras mask men har inte spelat det på ungefär ett år. jag tyckte det var svårt och så fastnade jag hela tiden. det var inget kul att spela då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag hålle me Biggoron sword att det ä synd att det inte finns nått att göra när man varvat spelet. jag har också gjort det, och det är klart att det är tråkigt att möta en boss man redan vet vad man ska göra på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Fast om man väntar ett tag innan man spelar från början så hinner man glömma. Andra gången man körde spelet var roligast tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Fast om man väntar ett tag innan man spelar från början så hinner man glömma. Andra gången man körde spelet var roligast tror jag. na, jag tycker nog första....den kommer fram saker som man inte väntat sig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg