wetter Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det kan du ge dig på. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det låter som att du har personliga erfarenheter av det Wetter, hur gammal är du om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Var har du fastnat i MM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Rumiko @ 04/06-2004 07:07:58) Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Var har du fastnat i MM? Åh, jag kommer nästan inte ens ihåg det för det var så länge sen. Men jag har klarat snowhead temple iallafall och jag tror att jag ligger just efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Magdis @ 05/06-2004 21:52:15) (Rumiko @ 04/06-2004 07:07:58) Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Var har du fastnat i MM? Åh, jag kommer nästan inte ens ihåg det för det var så länge sen. Men jag har klarat snowhead temple iallafall och jag tror att jag ligger just efter det. Men det är ju inte så svårt egentligen ;) Fortsätt spela du. Det lönar sig. Himla bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Rumiko @ 05/06-2004 21:53:59) (Magdis @ 05/06-2004 21:52:15) (Rumiko @ 04/06-2004 07:07:58) Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Var har du fastnat i MM? Åh, jag kommer nästan inte ens ihåg det för det var så länge sen. Men jag har klarat snowhead temple iallafall och jag tror att jag ligger just efter det. Men det är ju inte så svårt egentligen ;) Fortsätt spela du. Det lönar sig. Himla bra spel. Ja det borde jag verkligen göra. Inte klokt egentligen att jag har kunnat låta bli att spela det! Det jag tycker var jobbigast med det spelet var hurm na sparade det, att man måste göra om vissa saker massor av gånger t.ex. Det spelet är kanske mer gjort för att man ska sitta och spela massor av timmar i sträck så att man klarar det man håller på med och inte nån gång då och då som jag brukar göra. Men när man har småbarn är det inte så lätt att spela nån lång stund i taget. Jag kanske får hålla på med spelet tills hon är stor och klarar sig själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 som link gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 som link gör... Ja! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Magdis @ 05/06-2004 23:01:09) (Rumiko @ 05/06-2004 21:53:59) (Magdis @ 05/06-2004 21:52:15) (Rumiko @ 04/06-2004 07:07:58) Jo det är klart, fast jag har för dåligt tålamod. Som med Majoras mask nu som jag slutade spela för att jag inte kom nånvart. Tålamodet med såna saker som TV-spel minskar betydligt med åren. Var har du fastnat i MM? Åh, jag kommer nästan inte ens ihåg det för det var så länge sen. Men jag har klarat snowhead temple iallafall och jag tror att jag ligger just efter det. Men det är ju inte så svårt egentligen ;) Fortsätt spela du. Det lönar sig. Himla bra spel. Ja det borde jag verkligen göra. Inte klokt egentligen att jag har kunnat låta bli att spela det! Det jag tycker var jobbigast med det spelet var hurm na sparade det, att man måste göra om vissa saker massor av gånger t.ex. Det spelet är kanske mer gjort för att man ska sitta och spela massor av timmar i sträck så att man klarar det man håller på med och inte nån gång då och då som jag brukar göra. Men när man har småbarn är det inte så lätt att spela nån lång stund i taget. Jag kanske får hålla på med spelet tills hon är stor och klarar sig själv! Jag tyckte också det var jobbigt att man bara kunda spara vid vissa platser. Men jag gjorde helt enkelt så, att om jag var i ett tempel och var tvungen att sluta spela, warpade jag bara till ugglestatyn utanför templet och sparade där och nästa gång fick jag helt enkelt gå in igen och gå tillbaka till platsen där jag var. Lite jobbigt, men vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Tillbaks till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 men det är ju det enda man kan göra om man klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 men det är ju det enda man kan göra om man klarat spelet Vad, prata om Magdis lillasyster? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg