Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Vi ska se Efter Bröllopet ikväll tror jag. Fast jag har redan sett den dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 På sexan gick det två skräckfilmer häromdan, Underworld Evolution och Prom Night. Jag kollade inte på hela filmerna men jag kollade lite... Japp, den senaste filmen jag såg var Efter Bröllopet, som jag sa, det var en bra film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Machete. va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 kollar massa serier nu såsom chuck och ice road truckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bury My Heart At Wounded Knee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Jag kollar på serien Solsidan nu, mycket roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 8 mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Såg Tron på bio för några dagar sen, brukar inte gilla sånna filmer men den va rätt bra. Rätt schyst att daft punk gjort musiken också, men de är en biofilm imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Såg alla dom tre transporter-filmerna, dock var trean sämst :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 I, Robot Såg klart den för någon minut sen, jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 På sexan gick det två skräckfilmer häromdan, Underworld Evolution och Prom Night.Jag kollade inte på hela filmerna men jag kollade lite...Japp, den senaste filmen jag såg var Efter Bröllopet, som jag sa, det var en bra film :)WHAT? Sen när är Underworld skräck? Senaste jag såg var Swordfish, den gick på 6an här om dagen. Halle Berry är jävligt fräsh asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 The Social Network, för andra gången. Riktigt bra film, soundtracket är väldigt bra också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.