Hoppa till innehåll

Xboxet Är Jätte Elakt.

HaSsE93

Rekommendera inlägg

Ja, det är så här att mitt xbox lurar runt mig med RROD, men det konstiga är ibland går det igång o funkar perfekt! Jag fattar inte varför det INTE funkar annars. jag har 3 blinkande ljus btw. o det står på internet att hårdvaran är fel.. vet dock inte vad. min cd läsare är dock lite dum men vet inte hur man fixar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde nog kontakta Microsoft och be dom laga den om du har garanti kvar.

Det har jag inte. Om du inte menar lappen som sitter typ vid powerknappen om man tar den faceplaten. Dock är denna xbox versionen gammal. 2006 faktiskt. hållt riktigt länge. får ta o bli en ny sån där xbox. kommer jag kunna använda min 120gb hårddisk eller är det bye bye med den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har jag inte. Om du inte menar lappen som sitter typ vid powerknappen om man tar den faceplaten. Dock är denna xbox versionen gammal. 2006 faktiskt. hållt riktigt länge. får ta o bli en ny sån där xbox. kommer jag kunna använda min 120gb hårddisk eller är det bye bye med den?

Du borde köpa Xbox 360 Slim och skaffa en transfer cable.

Eftersom Slim har en inbyggd hårddisk så ska du använda transfer cablen till att flytta över sparningarna från 120GB hårddisken till 250GB hårddisken i Slim.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde köpa Xbox 360 Slim och skaffa en transfer cable.

Eftersom Slim har en inbyggd hårddisk så ska du använda transfer cablen till att flytta över sparningarna från 120GB hårddisken till 250GB hårddisken i Slim.

jag tror jag har en sån sladd faktiskt. Det fick jag när jag köpte 120gb hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är antingen din GPU eller CPU som glappar ibland då kan det bli att den visar RROD fast sen kan den funka utmärkt en annan gång, det du kan försöka göra är att öppna upp boxen och spänna X Clampsen det kan hjälpa annars finns det en mängd olika sätt att fixa det på. Vad är det för "error code" du får?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...