HaSsE93 Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Ja, det är så här att mitt xbox lurar runt mig med RROD, men det konstiga är ibland går det igång o funkar perfekt! Jag fattar inte varför det INTE funkar annars. jag har 3 blinkande ljus btw. o det står på internet att hårdvaran är fel.. vet dock inte vad. min cd läsare är dock lite dum men vet inte hur man fixar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Du borde nog kontakta Microsoft och be dom laga den om du har garanti kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Du borde nog kontakta Microsoft och be dom laga den om du har garanti kvar. Det har jag inte. Om du inte menar lappen som sitter typ vid powerknappen om man tar den faceplaten. Dock är denna xbox versionen gammal. 2006 faktiskt. hållt riktigt länge. får ta o bli en ny sån där xbox. kommer jag kunna använda min 120gb hårddisk eller är det bye bye med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Du borde nog kontakta Microsoft och be dom laga den om du har garanti kvar. Det har jag inte. Om du inte menar lappen som sitter typ vid powerknappen om man tar den faceplaten. Dock är denna xbox versionen gammal. 2006 faktiskt. hållt riktigt länge. får ta o bli en ny sån där xbox. kommer jag kunna använda min 120gb hårddisk eller är det bye bye med den? Du borde köpa Xbox 360 Slim och skaffa en transfer cable.Eftersom Slim har en inbyggd hårddisk så ska du använda transfer cablen till att flytta över sparningarna från 120GB hårddisken till 250GB hårddisken i Slim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Du borde nog kontakta Microsoft och be dom laga den om du har garanti kvar. Det har jag inte. Om du inte menar lappen som sitter typ vid powerknappen om man tar den faceplaten. Dock är denna xbox versionen gammal. 2006 faktiskt. hållt riktigt länge. får ta o bli en ny sån där xbox. kommer jag kunna använda min 120gb hårddisk eller är det bye bye med den? Du borde köpa Xbox 360 Slim och skaffa en transfer cable.Eftersom Slim har en inbyggd hårddisk så ska du använda transfer cablen till att flytta över sparningarna från 120GB hårddisken till 250GB hårddisken i Slim. jag tror jag har en sån sladd faktiskt. Det fick jag när jag köpte 120gb hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Det är antingen din GPU eller CPU som glappar ibland då kan det bli att den visar RROD fast sen kan den funka utmärkt en annan gång, det du kan försöka göra är att öppna upp boxen och spänna X Clampsen det kan hjälpa annars finns det en mängd olika sätt att fixa det på. Vad är det för "error code" du får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Efter ett par veckor med ett skiftande ljus (grön till röd, röd till grön) så dog den helt och hållet. Efter att det hade hänt så slängde jag ut den genom fönstret och köpte mig en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 den ända du kan göra är, slänga ut den och slå sönder den med en yxa så kanske det hjälper, men om inte så köp en Slim som mig :D MVH MW2killler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.