Nazar Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 (redigerat) Som tog typ laptops och macbooks. Varför jag skapar denna tråden är för att jag vill veta om ni har haft inbrott. I våran skola har det varit inbrott typ 4 gånger nu. Första gången var typ 2 veckor sen dom bröt sig in i vårt klassrum och tog en laptop. Andra dagen så snodde dom en från bildsalen. Sen kasta dom nåt i bibliotekets glas rum. Händer konstiga saker här.. Och detta hände för det mesta på söndagar. Redigerat 24 September 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Nej, det har det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 nej, bara folk som snor från varandra under dagtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Nej, ingen som vill ta våra windows 98 datorer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Globox Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Någon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Ja, för 2 år sedan fick vi ett inbrott och det enda han tog var en rullstol... :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 I min gamla skola var de la något inbrott. Kommer inte ihåg så mke ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Ja, på min gamla skola. Någon dum jävel som skulle ta Windows 98-datorerna och sälja dem i Polen. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 P12:ig tråd. För att jag inte vill ha en varning så, ja det har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Aa de har det. Fast dom tog inget, för vi har inget dom kan sno förutom pennor och skolsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 tjuvar som inte snor något, det var.. nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.