williamren Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Vi har haft inbrott flera gånger, och i sexan så blev min mobil stulen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Någon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås.Score Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Inte vad jag vet Inte där jag har gått iallafall då jag har gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Ja i min gamla skola, dem tog en del fräscha datorer samt en plasma tv ifrån uppehållsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Nån platt-tv från cafeterian försvann häromveckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 tjuvar som inte snor något, det var.. nytt. de finns inget i min skola som man kan ta, en gammal tv bara typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Nåra i min klass smugglar snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 tjuvar som inte snor något, det var.. nytt. de finns inget i min skola som man kan ta, en gammal tv bara typ.... säker på det mobiltelefoner, plånböcker? dom vet nog hur man bryter sig in i skåpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Nope, inga inbrott. Dock några elever som var dumma nog att stjäla föremål från andra elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 För en vecka sen så var tog dom alla våra pengar hela högstadiet hade samlat ihop i personalrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 (redigerat) haha aa för vi har inte skåp vi har våra grejer i klassrumet och alla tar typ hem sina mobiler och plånböckerxD Redigerat 4 Oktober 2010 av TheDrawer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Nåra i min klass smugglar snusOj vad farligt.När jag gick i sexan rökte alla i 8-an och uppåt. Var väldigt mycket stölder i mellanstadiet. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.