Gäst juniorjesper Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Hej. Jag har ett par 48 timmars koder jag tänkte pröva med min kompis. Hans live har gått ut. Han prövade en ganska ny 48 timmars kod men den fungerade inte. Jag har letat vart det står på live koden (48) vart end date är, asså slut datumet. Men jag kan inte hitta det. Vart finns det? xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 det finns inte, man kan aktivera den när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Isåfall är de så på dem nya koderna, för tidigare har jag för mig att dem hade ett utlöpningsdatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Annars loggar du bara in på ditt konto på xbox's hemsida och sedan under kontouppgifter eller nåt sådant, där står utgångsdatumet för ditt live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Annars loggar du bara in på ditt konto på xbox's hemsida och sedan under kontouppgifter eller nåt sådant, där står utgångsdatumet för ditt live.det är inte sånt han vill veta, han vill veta om det finns ett utgångsdatum på 48h live koderna för när de avaktiveras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Jag gav en kod till min granne en 48 timmars, den funkade inte för mig men för han fungerade den? Hur och varför?? ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 48 timmars koder funkar bara när man gör en ny Live Profil och får skriva in en kod direkt i början, det funkar inte för Live användare som har Live redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.