360Xbox Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 What the.. I don't even... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Så där reagerade några vänner till mig också när de äntligen fick spela spelet. Myes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Fudge vad jag älskar egoraptors videor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Lol. Dom fick stånd av halo :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Ungefär som min kusin när han fick Reach.... Jag fick dock inte damp, men det var ett bra spel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.