LOLOL Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :) Varför inte gratis? :) http://jooel.eu/wiki/images/d/d5/Pedobear.png Jag är på. Det är du inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :) Varför inte gratis? :) http://jooel.eu/wiki/images/d/d5/Pedobear.png Jag är på. Det är du inte alls. under? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :) Varför inte gratis? :) http://jooel.eu/wiki/images/d/d5/Pedobear.png Jag är på. Det är du inte alls. under? :( Inte det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Inte det heller.Får väl nöja mig med fridays bröst då.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 (redigerat) Inte det heller.Får väl nöja mig med fridays bröst då.. :( Jaha, så ni är sams nu? I en annan tråd grälade ni. Ni grälar sen så är du plötsligt kåt på Fridays boobies? Lägg ner, va. Bara schyssta killar skulle få göra så mot mig, t.ex Nacke3000, Ultrafuskaren, BURK, PHAL Haha skoja. Redigerat 13 Oktober 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Inte det heller. Får väl nöja mig med fridays bröst då.. :( Jaha, så ni är sams nu? I en annan tråd grälade ni. Ni grälar sen så är du plötsligt kåt på Fridays boobies? Lägg ner, va. Bara schyssta killar skulle få göra så mot mig, t.ex Nacke3000, Ultrafuskaren, BURK, PHAL Haha skoja. 1. That's how we roll, vettu.Tror du alla går runt och är vänner 24/7? Nej, jag har tjafsat med minst hälften av fuska och dom flesta har jag kommit överens med.. 2. Oj vad schyssta killar, du känner dom ju så bra genom dataskärmen, eller hur? naw jag fäller en tår för dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Inte det heller. Får väl nöja mig med fridays bröst då.. :( Jaha, så ni är sams nu? I en annan tråd grälade ni. Ni grälar sen så är du plötsligt kåt på Fridays boobies? Lägg ner, va. alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :) Nä du har rätt...vi säger 10 000 spänn. Nä, vänta...då är jag ju en hora... nämen vilka ord du använder :o säg prostutierad (stavning) istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 10 000 för att bli rörd på bröstet.. det måste vara den dyraste horan jag har hört talas om någonsin i så fall! På tal om Off topic så får CHORDA ta på mitt brösta när han vill helt gratis! :D och en tjej flörtar aldrig, även om det kan verka så! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Bara schyssta killar skulle få göra så mot mig, t.ex Nacke3000, Ultrafuskaren, BURK, PHAL Haha skoja. Så jag är inte schysst? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 10 000 för att bli rörd på bröstet.. det måste vara den dyraste horan jag har hört talas om någonsin i så fall! På tal om Off topic så får CHORDA ta på mitt brösta när han vill helt gratis! :D och en tjej flörtar aldrig, även om det kan verka så! :( Oh ja, det händer mer än vad du tror! ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Bara schyssta killar skulle få göra så mot mig, t.ex Nacke3000, Ultrafuskaren, BURK, PHALHaha skoja. Så jag är inte schysst? :( du är ju med på listen så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg