skatan222 Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Hur gör man en egen map i css kude förr men inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Använder Source Sdk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Ja men min data stängs av när jag startar sdk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Provat att virussöka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Japp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Du kommer inte kunna göra en map direkt, om du förväntar dig det. Har själv suttit med detta, tog mig 1-2 veckor innan jag fick en "aim"-map att funkar, och den kommer uppdateras. Räknar med den är klar om 1-2 veckor och är i BETA2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Men jag har gjort en map förr så jag vet hur jag gör men nu har jag en annan dator och den klarar tydligen inte sdk <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Men jag har gjort en map förr så jag vet hur jag gör men nu har jag en annan dator och den klarar tydligen inte sdk <_< http://developer.valvesoftware.com/wiki/SDK_Docs - Hitta något om systemkrav där så ser du vad du behöver för att köra programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 men jag hoppas på att mn nya dator klarar sdk för min typ 3 år gamla som knappt klarade css klarade sdk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 ladda source sdk sen hammer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Jag gjorde en map som kom på i3D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Jag gjorde en map som kom på i3DHmm.. i3D tar ju emot allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg