Hoppa till innehåll

Hjälp! Hur Får Jag En Tjej Att Gilla Mig


Rekommendera inlägg

Har ni ett tips om hur jag får en tjej att gilla mej?

Jag har henne på facebook eller de va hon som addade mej för att vi går i samma klass.

Jag har gillat henne sen andra veckan i sexan (nu går jag i sjuan) när vi fick bestämda platser och vi satt bredvid varandra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg hej på morgonen till att börja med.

 

Det finns några idioter i klassen som retar någon bara man säjer någonting t.ex på skolfotot skulle man hålla handen på axeln på den som satt/stog dedanför en och de vart jag retad för och är fortfarande och det va för typ 1 månad sen! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg hej på morgonen till att börja med.

 

Det finns några idioter i klassen som retar någon bara man säjer någonting t.ex på skolfotot skulle man hålla handen på axeln på den som satt/stog dedanför en och de vart jag retad för och är fortfarande och det va för typ 1 månad sen! :(

 

Om dom skulle reta dig för att du börjar intressera dig för en fjälla så är det nog för att dem aldrig skulle kunna klara av det själva.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg hej på morgonen till att börja med.

 

 

Det finns några idioter i klassen som retar någon bara man säjer någonting t.ex på skolfotot skulle man hålla handen på axeln på den som satt/stog dedanför en och de vart jag retad för och är fortfarande och det va för typ 1 månad sen! :(

 

Om dom skulle reta dig för att du börjar intressera dig för en fjälla så är det nog för att dem aldrig skulle kunna klara av det själva.

 

 

 

En av dom som retas vart dumpad i början av sexan av just den tjejen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg hej på morgonen till att börja med.

 

 

Det finns några idioter i klassen som retar någon bara man säjer någonting t.ex på skolfotot skulle man hålla handen på axeln på den som satt/stog dedanför en och de vart jag retad för och är fortfarande och det va för typ 1 månad sen! :(

 

Om dom skulle reta dig för att du börjar intressera dig för en fjälla så är det nog för att dem aldrig skulle kunna klara av det själva.

 

 

 

En av dom som retas vart dumpad i början av sexan av just den tjejen!

 

Då kanske han blir svartsjuk då.

"Rätt åt honom"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg hej på morgonen till att börja med.

 

 

Det finns några idioter i klassen som retar någon bara man säjer någonting t.ex på skolfotot skulle man hålla handen på axeln på den som satt/stog dedanför en och de vart jag retad för och är fortfarande och det va för typ 1 månad sen! :(

 

Om dom skulle reta dig för att du börjar intressera dig för en fjälla så är det nog för att dem aldrig skulle kunna klara av det själva.

 

 

 

En av dom som retas vart dumpad i början av sexan av just den tjejen!

 

Då kanske han blir svartsjuk då.

"Rätt åt honom"

 

 

 

Han och en av hans "kompisar" har inga känslor t.ex när en av mina kompisars mamma dog försökte han klara en dag på skolan men när han satt sej ner sa den där taskiga killen så här: "har din mamma dött" och sen började han bara skratta!!!! :angry:

Hela klassen va sk*t arg på honom dels för att skratta för att ens mamma dog och att min kompis fick byta skola!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni ett tips om hur jag får en tjej att gilla mej?

Jag har henne på facebook eller de va hon som addade mej för att vi går i samma klass.

Jag har gillat henne sen andra veckan i sexan (nu går jag i sjuan) när vi fick bestämda platser och vi satt bredvid varandra.

Är det att du är kär i henne, eller vill du bara bli vän med henne?

Men typ fråga andra som känner henne vad hon gillar för nåt. T.ex intresse, så kan du fråga om hon vill göra det nångång.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...