TuggaBananWTF Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Hej alla Fuskar jag undrar om du harr någon film som du gjort själv som du tyckte blev riktigt bra?? Posta och skriv... Här är mina: Redigerat 10 Oktober 2010 av FlyawayChief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Den sista filmen va bara skum. Inte kul. Eller jag småskratta när hon där flickan sk ulle hoppas från taket. Nu kommer jag. BOOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Måste säga att det var kul när lillflickan hoppade, men det hade ju inget med effekten att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Gungkillen har SoaD-tröja. Instant win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Jag och mina klasskompisar har gjrot dessa: Jag medverkar inte i Ninja Daiden. De är väl sådär, men det var grymt kul att göra dom (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Hmm! Vet inte riktigt, denna blev jag rätt så nöjd över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Gungkillen har SoaD-tröja. Instant win. det e jag XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Skrattade ganska mycket när flickan hoppade ner. Dirtman: Skit bra gjort! a1exander: Fint som fan. Redigerat 30 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Redigerat 30 Oktober 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Blev väl rätt nöjd med denna då. Även fast kvalitén suger! http://www.youtube.com/watch?v=WMTBeeHGU6M Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Dirtman: Den första Rambofilmen heter First Blood ffs. Sedan måste jag tillägga att jag är imponerad över hur dåliga kunskaper flera här på forumet har när det gäller bildproportioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Dirtman: Den första Rambofilmen heter First Blood ffs. Sedan måste jag tillägga att jag är imponerad över hur dåliga kunskaper flera här på forumet har när det gäller bildproportioner... Svårt att få det bra när man filmar med kamera! Köper en Dazzle imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.