360Xbox2 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Skrivet 10 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Citera
LOLOL Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Skrivet 10 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Citera
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Ring henne som tidigare, eller ta med någon kompis och cykla till henne. "Pinsamheten" brukar oftast lättna om man är 3 stycken. Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Citera
CHORDAZBA Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Ring henne bara för fan, vad vill du ha för råd, egentligen? Flaskpost? Lägg ner.. Citera
Afrokines Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Ni är väl vänner? Varför är det så pinsamt då? Citera
LOLOL Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Skrivet 13 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Citera
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Skrivet 14 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in?Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Citera
LOLOL Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Skrivet 16 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in?Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Citera
FreakyStyley Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Skrivet 16 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Men hur jävla stor chans är det? Citera
Zaff Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Skrivet 16 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Men hur jävla stor chans är det? Plötsligt händer det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.