GamesDean Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Tycker att premium fuska med reklam för "vanliga" vore det ultimata,iallafall att man kan byta till premium fuska med reklam. Hela fuska borde ändra utseende med premium fuska, det var min åsikt iallafalll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Trådskaparen måste tamig fan skämta... Premiumfuska är den fulaste designen jag sett på riktigt länge. Stilrenare, pshaw yee right. Tycker man att Prem Fuska är stilrenare vet man inte vad det är för något. Det vet inte jag heller dåra men... XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Ni som tycker det är suddigt, ni har sjuuuuuuuukt små skärmar förfan. Jag har 24" och 1920x1080 och allting är överdrivet stort på frosty fuska. Premium fuska är det normal storlek och jag ser saker bra, skrapt och bra och inte pensionärs stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Jag har liten skärm men ser iaf texten bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Nej, förbättra hellre den nuvarande stilen än att ta premiumskalet som det orginala.. Jag vill hellre ha detta. Denna stil är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Jag använder inte "premiumskalet", var det värsta jag sett. Har original på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Ni som tycker det är suddigt, ni har sjuuuuuuuukt små skärmar förfan. Jag har 24" och 1920x1080 och allting är överdrivet stort på frosty fuska. Premium fuska är det normal storlek och jag ser saker bra, skrapt och bra och inte pensionärs stil. Har 17.3'' men det ser för jävligt ut ändå. Skulle föredra en grön eller lila version av Frosty istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Ni som tycker det är suddigt, ni har sjuuuuuuuukt små skärmar förfan. Jag har 24" och 1920x1080 och allting är överdrivet stort på frosty fuska. Premium fuska är det normal storlek och jag ser saker bra, skrapt och bra och inte pensionärs stil. Har 17.3'' men det ser för jävligt ut ändå. Skulle föredra en grön eller lila version av Frosty istället. Bara för du är kvinna! :rolleyes: Hehe. Flashback, åååååh deras design gillar jag (är dock van med den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Skulle gilla Frosty Fuska om saker vore 50% mindre. Och typ vore svart. Hatar överdrivet stort text... Lämplig storlek på text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Skulle gilla Frosty Fuska om saker vore 50% mindre. Och typ vore svart. Hatar överdrivet stort text... Lämplig storlek på text Jo ett sådant här tema ska vara i Svart eller ingen annan färg alls.Och texten, var ett bra förslag fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Skulle gärna se några nya färger på frosty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Frosty är riktigt snyggt, men jag skulle också vilja ha nya färger. Men admin lär kanske inte uppdatera frosty mer? Då skulle han tjäna mindre på VIP.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.