Boffaroffe Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Gillar den nya fonten på Premium-skalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Frosty är riktigt snyggt, men jag skulle också vilja ha nya färger. Men admin lär kanske inte uppdatera frosty mer? Då skulle han tjäna mindre på VIP.:) Och vad tjänar han på VIP just nu?Tror knappats en stor del på Fuska.se betalar för ett nytt skal, och dom andra små funktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Frosty är riktigt snyggt, men jag skulle också vilja ha nya färger. Men admin lär kanske inte uppdatera frosty mer? Då skulle han tjäna mindre på VIP.:) Och vad tjänar han på VIP just nu?Tror knappats en stor del på Fuska.se betalar för ett nytt skal, och dom andra små funktionerna. Men han skulle tjäna ännu mindre om ha uppdaterade FF, om det nu skulle bli lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Vem skulle vilja köpa VIP bara för en design? Frosty funkar utmärkt! nån ny färg skulle inte skada =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Ljusgrön skulle vara ganska najs.. Eller kanske irriterande för ögonen. Eller typ bara lite mörkare blå, men inte allt för mörk, skulle duga för mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Skulle gilla Frosty Fuska om saker vore 50% mindre. Och typ vore svart. Hatar överdrivet stort text... Lämplig storlek på text Ctrl + - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.