Hoppa till innehåll

Kille Hängde Sig Själv Live


Johnossi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är jag den enda som inte kommer kolla på bilderna? xD

 

Jag är grymt nyfiken, men det känns onödigt..

 

Hur frestande det än må vara, gör inte det. Mådde hur illa som helst efteråt..

 

Det finns en anledning till att han live-streamade detta. Han ville att många skulle se och därför är det inte respektlöst att kolla på filmen.

Det kanske inte är respektlöst att titta på det, men jäkligt onödigt. Riktar detta även mot mig själv, för jag tittade också, någonting som jag ångrar väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett många sjuka videos i mitt liv, har sett huvuden som skurits av, har sett killar blivit slagna med hammare, borrade med borrar, många saker..

 

Men det här är nog det sjukaste jag sett på länge.

Jag kommer drömma mardrömmar, jag kommer se hans blåa ansikte, som sedan blir vitt igen...

 

Gonatt.

 

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hämskt att den första kommentaren är "Lycka till med det"

Och du tror fan han var seriös?

 

Kan sätta en hundring på att mer en 50% trodde denna person var oseriös innan han gav oss länk.

 

Men det sjukaste var ju att folk på flashback satt och skrev efter att han hade hängt sig, utan att ringa polisen eller något. Jag kan förstå att man är jävligt chockad, men ändå. Killen satte nätverkskabeln runt halsen ca kl 13:13, polisen fick larmet kl 13:44..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan.. Höll just på läsa tråden på fb, men då hänger sig sidan igen.

 

Tragiskt att sånt här händer. Man får hoppas att folk tar det mer seriöst, innan personens död, om något liknande skulle hända.

HAHA VAD ROLIGT

 

Videolänken funkar heller inte längre, nån som har en annan? D:

Vill se ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan.. Höll just på läsa tråden på fb, men då hänger sig sidan igen.

 

Tragiskt att sånt här händer. Man får hoppas att folk tar det mer seriöst, innan personens död, om något liknande skulle hända.

HAHA VAD ROLIGT

 

Videolänken funkar heller inte längre, nån som har en annan? D:

Vill se ju.

 

Blev lite fel. Jag tänkte inte på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här har du fruktis. Hängnignen Jag ansvarar inte för mardrömmar inatt ;| Sett videon och bilderna, såg tråden på flashback när den var ny och trodde att killen trollade som alla andra som skapar såna trådar, följde tråden hela vägen och för varje inlägg han skrev så blev det mer trovärdigare. Såg live sändningen och jävlar vad man hajjade till när han satte sig ned... När hans ansikte blev blått så tänkte jag, Vafan kollar jag på egentligen?! Den videon är den värsta jag sett i mitt liv,ever... Undra om han suttit på sig den där t-shirt med mening, står : Just do it på den riktigt sjukt...Undrar ni något så är det bara att fråga på...

Helvete vad flashback är hemskt, de har gjort en tråd där de skämtar om hans död.... Idioter!!

R.I.P Marcus Jannes

 

Här är de tre sista inläggen han gjort...

Jag är en kille på 21 år.

Jag har ett bra liv, pluggar i min egen takt, egen lägenhet, bra inkomst från försäkringskassan (aktivitetsersättning + bostadstillägg).

 

Har aspergers syndrom / högfungerande autism.

Är överdrivet sårbar (känslomässigt)...

Har rätt dålig social förmåga vilket gör mig till en något ensam person.

 

Tycker att jag har haft en bra uppväxt trots mycket krångel i skolan.

 

Makes no sense att jag vill ta livet av mig? Nä jag vet

Hans tredje sista inlägg...

Börjar känna att jag håller på och ändra mig om jag vill ta livet av mig, så jag får skynda på mig lite...

 

ftp://85.24.192.65:56000/ <- kopiera + klistra in, fungerar inte annars

Användarnamn: user

Lösenord: pass

 

 

Edit: väntar på att lite fler ska hoppa in hehe

Hans näst sista inlägg...

 

alright lets do it

Sista inlägget av Marcus,tragiskt fan...

Redigerat av xXHomerXx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu bättre länk: http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999

Usch och fy, kolla på egen risk.

 

Att sådant ska hända :/

Ja, det där var ju trevligt. Har ärligt talat sett mer otrevliga saker, men

det här var ju liksom lite mer... intimt. Trodde dock inte att han skulle göra

det i den där konstiga ställningen. Var mer inne på klassiska stilen att hänga

sig på, typ stå på en stol och sparka undan den, men whatever.

 

Att det här ska vara något folk blir upprörda över är för mig underligt. Han verkade

in i det sista nöjd med sitt beslut, även om han säkert inte riktigt tänkte helt klart just då.

Folk tar livet av sig hela tiden utan att få så här mycket medial uppmärksamhet. Bara för att

Flashback-snubbarna såg på utan att de flesta gjorde något så betyder inte det att man ska ojja sig över det. Människor är morbida och fascinerade av sådant här, i synnerhet när det är anonymt över Internet, även om de inte skulle erkänna det inför folk, så varför är ni förvånade? Sen var det säkert också många som aldrig riktigt förstod att det var helt på allvar, och det kan jag också förstå. Han var ju så skämtsam och gladlynt över det.

 

Jaja, hur som helst är det väl egentligen inte så mycket att diskutera. Snubben är död, må han vila i vilken frid som nu än väntar honom. Vi visste sen långt tidigare hur Flashback (och Internet i allmänhet) fungerade och betedde sig, så det är inget att bli upprörd över. Skärp er nu och sörj i tystnad, om ni känner för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...