5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Enligt a1exander var det denna man som tog självmord: http://www.facebook.com/LurifaxFlux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Friday* Om jag minns rätt så gjorde han den användaren idag, kan ju vara ett dubbelkonto till en annan medlem på sidan. Varför skulle han annars gå ut med det på fb? Läste även att grabben hade gått ut med att begå självmord på facebook eller vad det var, samt att han skrev att han inte hade rep och någon där föreslog en nätverkssladd (som han hängde sig i). Säger som en medlem på flashback, ångest den grabben lär ha. ;) 2FJSKFJSKGJES, japp det är han. Kommer ihåg tavlan bakom honom. :mellow: Redigerat 11 Oktober 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Mm, det är fotona ur ftp'n! Så jävla fruktansvärt att sånt händer, och att han valde att filma det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 http://rutube.ru/tracks/3667057.html?v=ece9c38b5b69ee4e94a8e8e5bd9cdd93 Video på självmordet, kolla på egen risk. Åh fyfan :/ Verkade gå rätt snabbt dedär. Han måste ha varit död ett tag då polisen kom :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Mm, det är fotona ur ftp'n! Så jävla fruktansvärt att sånt händer, och att han valde att filma det! Han var död i cirka 50-65 minuter innan de anlände. Han som dog var MArcus Jannes tror jag han hette. Tragiskt Redigerat 11 Oktober 2010 av Johnossi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Kommer in på flashback nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Fan.. Höll just på läsa tråden på fb, men då hänger sig sidan igen. Tragiskt att sånt här händer. Man får hoppas att folk tar det mer seriöst, innan personens död, om något liknande skulle hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Såg AB länken på existenz först, kollade videon nyss. Nej fyfan, även fast man kollar blodiga filmer medmera känndes detta som det hemskaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Har sett filmen och bilderna, inte trevligt. Så jävla sjukt att ingen tog han seriöst egentligen. Jag har för mig att det har hänt något liknande förut, för något år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Har sett filmen och bilderna, inte trevligt. Så jävla sjukt att ingen tog han seriöst egentligen. Jag har för mig att det har hänt något liknande förut, för något år sedan. Ah, liknande fall hände i USA då typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) Såg just filmen och han var död i några minuter innan polisen kom han dog när det var typ halva kvar och polisen kom på slutet av filmen här är den http://rutube.ru/tracks/3667057.html?v=ece...4a8e8e5bd9cdd93 titta på egen risk Redigerat 11 Oktober 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Är jag den enda som inte kommer kolla på bilderna? xD Jag är grymt nyfiken, men det känns onödigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg