360Xbox2 Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Hej ikväll är det dags för em kval mötet mellan sverige och Holland. Hur tror ni det går i matchen och vilka gör mål? Jag tror Holland vinner och Jag tror Van Persey Gör mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Gör en tråd om hela fotbolls-skiten istället (kommer bli mer diskussion då). Tror att Holland vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Van Persey, lol, men tror att Holland kommer att vinna men hoppas ju självklart på Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Jag spelar fotboll, men tycker att det är grymt tråkigt att kolla på. Därför vet jag inte ens spelarna i något av lagen (bara några i sverige) och vet därför inte vem som skulle kunna göra mål. Men jag tror att Holland vinner, de verkar ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Svensk fotboll är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Usch, fotboll i Oktober. Allsvenskan fick ett uppehåll under VM, I 2 MÅNADER. Så jävla överdrivet. Iallafall så skiter jag fullständigt i om vilka som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 2-0 Sneijder gör båda målen för Holland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Van Persie som varit skadad i en månad? :P Holland bör spela ut Sverige, men man vet aldrig... större mirakel har skett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Sverige gör för många misstag för att kunna komma in i matchen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 jag tror sverige förlorar i fotbollsmatchen ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Seriöst, fy fan vad vi suger på fotboll. Jag fattar verkligen inte varför alla är heeeeelt övertygade om att bara vi har Zlatan i laget så kan vi spela ut resten av världens nationer med förbundna ögon och springandes på händerna. Det värsta är att varje gång vi får stryk så blir folk förvånade. Sverige är inte bra på fotboll, det är bara att inse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Seriöst, fy fan vad vi suger på fotboll. Jag fattar verkligen inte varför alla är heeeeelt övertygade om att bara vi har Zlatan i laget så kan vi spela ut resten av världens nationer med förbundna ögon och springandes på händerna. Det värsta är att varje gång vi får stryk så blir folk förvånade. Sverige är inte bra på fotboll, det är bara att inse. Word. Btw, precis här jag vill ha en gilla-knapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.