KeeperofMee Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 (redigerat) Lillebrorsan får gungan mellan benen Jag Filmade Det Redigerat 13 Oktober 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Skulle det vara kul? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 hmmm Det är Bara Fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 hmmm Det är Bara FejkTror dom flesta fattade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Inte ett dugg kul, filmer som man själv har gjort är aldrig roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 oh nej glömde att skratta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 lol asgarva under hela bra gjort!!! B) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 HAHAHAH HAN SLOG SIG I PUNGEN FYFAN ASSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Lillebrorsan får gungan mellan benen Jag Filmade Det du förtjänar att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 DÄR BLIDDE HAN ÄGD! En p11 med pipig röst ställer sin lillebror framför en gunga och han låtsas få ont..... Låter detta som ett humoristiskt klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) Vi kan Säga så här det är inspelat med mobil så min röst låter inte så bra Tack CHORDAZBA Redigerat 14 Oktober 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Vi kan Säga så här det är inspelat med mobil så min röst låter inte så bra Tack CHORDAZBA Vadå bortföklaring? Väldigt många 11-åringar har pipig röst, jag har inte träffat en ända som inte har pipig röst när dom är 11år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.