Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vad tänker ni på när ni hör ordet "lärare" egentligen? Jag tänker på gamla tanter som går runt med piskor och piskar på elever. :unsure: :angry: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vi har CJ som strängaste i skolan. Hon är oftast på en unge, men så är vi pratigast på Öland =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Sonic. @ 04/06-2004 16:38:36) en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden. bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne. vem e de Star Wars? LOLLO så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure: e hon sträng lr :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26) Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure: e hon sträng lr :huh: Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37) (Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26) Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure: e hon sträng lr :huh: Ja.. oki då fattar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Star Wars @ 05/06-2004 10:47:44) (PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37) (Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26) Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure: e hon sträng lr :huh: Ja.. oki då fattar ja. Det är ju alltid kul att börja högstadiet, då träffar man nya människor. Men från första stunden så hade vi en snäll klassföreståndare, en gubbe alltså, sen när man hade fikat så fick man se den andre, det var en lite mer tantaktig klassföreståndare. Henne fick man i Engelska. Fy fasen också, jag bytte grupp. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har haft en sträng lärare i 4 år. står int ut!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vi har ingen sträng lärare...Men det finns vissa på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har haft en sträng lärare i 4 år. står int ut!!!!!!11 Det var ju trevligt. Men det är faktiskt inget att skryta om. Speciellt om du går i 5:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nästa år går jag i sexan och ha--an är lika sträng som vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.