Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Ursäkta Jonte The Winner!PS.Jag har ingen NO och SO lärare! HAHAHAHAHAHHAAHHAHA Diddy haha den var go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (Bibbsky @ 17/06-2004 08:48:38) Ursäkta Jonte The Winner!PS.Jag har ingen NO och SO lärare! HAHAHAHAHAHHAAHHAHA Diddy haha den var go! Jag har ju ingen NO och SO lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jaha jag missförstod de jag trodde att du sa att du inte va en so eller no lärare sorry diddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 haha det lät roligt när du skrev den va go, tänker på haribo trollmix där på locket står det den va go, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Back to topic! men igen årkar väl höra ordet skola nu när det är sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag har en magister som är sträng men han kan vara snäll också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nästa termin kommer vi att få en lärare som är skitsträng men ibland snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Våran Textilslöjds-lärare är skit sträng.... Hon tappar humöret bara man leker me strykgärnet eller nåt... Hon gillar heller inte att man ligger o brottas på golvet... Nåt vi grabbar ofta gör... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Våran Textilslöjds-lärare är skit sträng.... Hon tappar humöret bara man leker me strykgärnet eller nåt... Hon gillar heller inte att man ligger o brottas på golvet... Nåt vi grabbar ofta gör... :) en av mina klasskompisar sköt ett sudd i huvudet på henne, gissa om hon blev arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag har inte så stränga lärare..men det finns vissa lärare man ska ha respekt för! vi har två sådana..en manlig och en kvinlig, men dom e schyssta! låter oss sluta tidigare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Mina lärare är både snälla och stränga men det ska dom vara för ja har en sån J*VLA jobbig klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Har Typ INgen sträng lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.