Fjeddo Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Tjena! Sitter här med en kompis som undrar om man på något sätt kan kolla upp vilka ip-nummer som har besökt hennes blogg. Det är på devote.se eller vad det nu heter. Vill helst ha snabba seriösa svar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Jag kan tyvärr inte svara på frågan, men om denna person postar kränkande meddelande eller nått sånt joll, och är därför h*n vill ha IP, kontakta polisen då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) Det är inget som hon skulle vilja anmäla, inte riktigt så pass allvarligt. EDIT: Vad är det för fel på den här tråden då? Redigerat 15 Oktober 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Den här tråden är onödig + man får inte ta reda på någons IP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Den här tråden är onödig + man får inte ta reda på någons IPVarför skulle den vara onödig? En vän vill ha hjälp med att kolla upp det. Om det är olagligt vet jag inget om, men går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) Den här tråden är onödig + man får inte ta reda på någons IPVarför skulle den vara onödig? En vän vill ha hjälp med att kolla upp det. Om det är olagligt vet jag inget om, men går det? Det går att få tag på någons IP, ja Skriv ett mejl till devote och förklara saken, så fixar dom det. Redigerat 15 Oktober 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Okej, men det går inte att kolla själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Okej, men det går inte att kolla själv?Jag kan la en del knep hur du får fram någon IP via forum, chatt, MSN och sådant. Men över en blogg, har ingen ide sorry! :/ Vad är problemet? Varför ska du ha fram denna personen IP? Spåra, lycka till honom kommer du inte hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Okej, men det går inte att kolla själv?onödig tråd Det är vad det är man får absolut intek olla upp nåns ip fatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 http://susnet.se/tjanster/ Vet inte om det går på bloggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 http://susnet.se/tjanster/ Vet inte om det går på bloggar. MEN STÖRA JÄVLA PERVON MAN FÅR FÖRIHELVETE INTE GÅ IN PÅ NÅGONS IP FÖRSTÅR NI MAN FÅR INTE FAN JAG CP DAMPAR SNART!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Tack för hjälpen allihopa. :) http://susnet.se/tjanster/ Vet inte om det går på bloggar. MEN STÖRA JÄVLA PERVON MAN FÅR FÖRIHELVETE INTE GÅ IN PÅ NÅGONS IP FÖRSTÅR NI MAN FÅR INTE FAN JAG CP DAMPAR SNART!!!!!! Lol, bry dig bara inte. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg