5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Men följ min guide istället, skit i den guiden du håller på med för tillfället. Gå in på tråden. Gör exakt som jag gör :). http://www.fuska.se/forum/Laett_Html-t148917.html Redigerat 21 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Jag fattar inget av den guiden som t.e.x vad är anteckningar och hur skapar man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Varför blir alla trådar som "fable" startar runt 30 inlägg? Okej du vill lära dig HTML: Det ända du kan göra är att googla eller fråga någon vuxen om hjälp, här är länk. http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&...e0fb9782cacae5a Du vill lägga in film på din hemsida. Finns även kodar för detta, så återigen så kan vi söka på Google. Kan dock säga att du inte ska förvänta dig att du kan allt efter par användningar, har skrivit detta tidigare tråd som handlar om Photoshop. Ser inga flera problem, något mer du vill veta? Redigerat 21 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Jag följer redan en guid jag har gjort exakt som det står men när jag öppnar dokumenten har inget ändrats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Jag fattar inget av den guiden som t.e.x vad är anteckningar och hur skapar man det Men vafaen.. Ta det programmet du skriver i koden i då, som du gjort alltså. Och använd det istället för anteckningar om det är så viktigt :). Vad är det för program du använder..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 notepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Notepad: Anteckningar. Så, läs min guide och gör så, och använd notepad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Skriv in texten som bilden visar texten är hur liten som helst så gott som omöjligt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Tryck på svarta rutan ovanför bilden. http://www.fuska.se/forum/Laett_Html-t148917.html Edit - sista jag hjälper dig, nu får du klara dig själv. Redigerat 21 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.