Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Jag är inte ute efter att ha maskerad det kanske bassar med svarta kläder och en halstugg typ så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Men gå till olika butiker och försök matcha. Köp en poncho och en cowboyhatt så är du som den där myskosnubben på bilden du länkade till. Använd fantasin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Jag kommer bli utskrattat sån still ser bara coolt ut på serier tror inte det skulle bli så bra om man gjorde så på riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Fattar inte riktigt. Vill du se "cool" ut, eller bara konstig ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Cool på ett annorlunda sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Du kommer inte vara cool med dom kläderna i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Det är inte exakt dom kläderna jag vill ha heller mystiskt på ett annat sätt typ ondskefull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Jag kommer bli utskrattat sån still ser bara coolt ut på serier tror inte det skulle bli så bra om man gjorde så på riktigt Herregud, länka då till en bild som du skulle kunna tänka dig se ut som. Inte någon random bild som bara förvirrar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Men jag hittar ingen sån bild det är meningen att jag vill ha tips på vad för kläder som passar bäst till cool mystiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tegelsten Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Detta är förfan ett fuskaforum din idiot. Du säger att du vill se cool ut, men ändå se ut som ett mongo. Varför vill du vara annorlunda? P9or bryr sig la inte om sitt utseende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Men jag är 15 och vill se cool ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Vet nån vilka kläder man ska ha för att verka så skum och mystiskt som helst och hur man ska bete sig jag vet att det är rätt mystiskt att inte prata så ofta och att prata utan att vända sig till den som man pratar med och sen bara gå iväg finns det fler saker och vilka kläder ska man ha och med mystiskt och skumt menar jag typ som den här killen http://media.animevice.com/uploads/0/44/87480-gray_large.jpg http://cattasbubbla.files.wordpress.com/2009/02/burka.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg