Nogger Mint Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Första gången jag va här hette jag Brantono (jag kommer ihåg många här) och jag var en n00b, jag skrev inte så mycket för jag ville inte få varningar. :D Dig kommer jag ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag minns innan, då jag hade non digimon som avtar tror den hette puppetmon iaf så blev jag bara stadig o sen försvan puppetmon fuska.se blev nytt o jag gjorde mej till medlem igen och här är jag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 När man tänker efter långt bak i tiden så verkar allt ganska roligt iallfall. har ni inte lite fler berättelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Första gången jag va här hette jag Brantono (jag kommer ihåg många här) och jag var en n00b, jag skrev inte så mycket för jag ville inte få varningar. :D Ja me du hade gustaf va katten asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Donald duck Genius är han medlem nu? Han var ju jätte schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (XabeR @ 21/05-2004 18:19:10) (Kanji @ 19/05-2004 22:50:40) (XabeR @ 19/05-2004 20:52:38) Du kanske kommer ihåg mig pyttelite... G-force, det är jag det jag kommer ihåg dig som g-force du hade värsta grymma gubben som avatar! Hehe, vad hette du nu igen? Naruto: Va, såg aldrig dig på DGGT... Eller det kanske jag gjorde... jag hette smile då juste jag kom ihåg dig smile du snackade jämt i gameboy forumet.när jag var Goldenmew en gång KAKAROTT sen BardocK thunder-pikachu fast den där användaren har jag glömt lösenord.jag var förut också supersonic ju SuiCune kom nån inte ihåg mig Goldenmew och nån i förra fuska.se jag hete Cobra o silvermew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) (SuiCune @ 25/05-2004 22:38:37) (XabeR @ 21/05-2004 18:19:10) (Kanji @ 19/05-2004 22:50:40) (XabeR @ 19/05-2004 20:52:38) Du kanske kommer ihåg mig pyttelite... G-force, det är jag det jag kommer ihåg dig som g-force du hade värsta grymma gubben som avatar! Hehe, vad hette du nu igen? Naruto: Va, såg aldrig dig på DGGT... Eller det kanske jag gjorde... jag hette smile då juste jag kom ihåg dig smile du snackade jämt i gameboy forumet.när jag var Goldenmew en gång KAKAROTT sen BardocK thunder-pikachu fast den där användaren har jag glömt lösenord.jag var förut också supersonic ju SuiCune kom nån inte ihåg mig Goldenmew och nån i förra fuska.se jag hete Cobra o silvermew ÄR det du som är Golden mew!?dig minns jag väl. fanns det inte en Silver mew också? ni kanske var en och samma person om ja minns rätt. Du kanske minns mig, Son-Gohan. Redigerat 26 Maj 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nejnej, goldenmew och silvermewvar INTE samma person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Darmani var ju alltid den som hjälpte till med Zelda det minns jag iallfall klart och tydligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 silvermew var min kompis DragHon och kakanrott vet mest om mig i sidan när jag var goldenmew så brukade många fråga om hjälp i Pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Du Hjälpte mig hela tiden,du och DonaldDuckGenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 alla va mina vänner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.