Kira1 Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Vet nån nåt nytt forum jag kan bli medlem på har total tröttnat på fuska.se sen admins dagbok tråd kom så behöver ett bättre forum krav det ska vara förbjudet att mobbas och man ska inte bli kallad troll för minsta lilla och det viktigaste INGA FUSKA.SE MEDLEMMAR SKA VARA MEDLEM DÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Nej, lämna oss inte! xD Haha, kommer inte på nåt som verkar passa dig, men testa flashback.org xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Går inte med flashback 360xbox är medlem där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) fuska.nu Mycket passande p12or där. Tänker på beteendet, inte åldern. Redigerat 28 Oktober 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Går inte med flashback 360xbox är medlem därJag är inte medlem där, för det är 18års gräns. Hur ska vi kunna tipsa forum? Dom vi tipsar om är vi antagligen medlem på själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Om du leavar, vem sak dom då skriva om i admins dagbok?? :o Du e ju troll no.1... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Eller så går vi med i det forumet :rolleyes: OnT: Gå med i habbo och använd deras forum, många troll och många p12or vilket borde passa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Går inte med flashback 360xbox är medlem därJag är inte medlem där, för det är 18års gräns. Hur ska vi kunna tipsa forum? Dom vi tipsar om är vi antagligen medlem på själv. Justa ja det var ju facepunch och fuska.nu har jag varit medlem på men blev bannad det måste finnas nåt forum som ni inte är medlem på men vet om ändå och virus att ni skrev om mig i admins dagbok är anledningen att jag drar så tro inte att jag bryr mig om ni har problem med det och vill ha svar fort för jag orkar inte va kvar här så mycket längre Redigerat 28 Oktober 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Ta en paus från fuska och kom tillbaka efter en månad, funkade fint för min kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Men jag känner mig mobbad jag orkar inte va kvar bara för admins dagbok tråd dessutom så vill säkert alla medlemmar att jag drar så vad spelar det för roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Äsch, dra inte. De som håller på är antagligen mobbade i IRL och kan endast ta ut all ilska på internet. Ignorera dem. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 På internet är alla cp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg