eXtremE Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Verkar bli ett grymt spel, men vi får se hur det verkligen blir den 9:onde November. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Så sade vi förra året också, amirite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Tror ni b/o blir bättre än medal of honor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 UMP är inte overpowered, den är overused >: C den är overpowerd så det blir overused jag har inga större problem med UMP så länge man använder den på rätt sätt: inte använder den med Stopping Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta. Gud vad tråkigt isåfall -.- Då kommer det inte vara fullt med 10 åringar som förstör varenda jävla Game med att försöka Quickscopea.Jag tycker det bara är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta. Gud vad tråkigt isåfall -.- Då kommer det inte vara fullt med 10 åringar som förstör varenda jävla Game med att försöka Quickscopea.Jag tycker det bara är bra. aa, det kommer vara skönt. Hoppas dom har tagit bort EXAKT allt ifrån mw2 som sög. Men ibland kan det vara ganska kul att qucik scopa :P :bah: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta. Gud vad tråkigt isåfall -.- Då kommer det inte vara fullt med 10 åringar som förstör varenda jävla Game med att försöka Quickscopea. Jag tycker det bara är bra. aa, det kommer vara skönt. Hoppas dom har tagit bort EXAKT allt ifrån mw2 som sög. Men ibland kan det vara ganska kul att qucik scopa :P :bah: ;: det är lätt för dig att sägadu kanske tyckte att vissa saker sög, men andra kanske tyckte att det var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta. Gud vad tråkigt isåfall -.- Då kommer det inte vara fullt med 10 åringar som förstör varenda jävla Game med att försöka Quickscopea. Jag tycker det bara är bra. aa, det kommer vara skönt. Hoppas dom har tagit bort EXAKT allt ifrån mw2 som sög. Men ibland kan det vara ganska kul att qucik scopa :P :bah: ;: det är lätt för dig att sägadu kanske tyckte att vissa saker sög, men andra kanske tyckte att det var bra Ta ut pistolen och skjut? Så jävla svårt är det inte. Jag brukar ta ut min pistol och skjuta snubben om jag får hitmarker i MW2. Skönt att det blir WaW/COD4 quickscoping, något som kräver skill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag skulle helst vilja ha med så quickscopen blir så omöjlig det går (2sek innan man ens kan skjuta). Även så att det tar en sek eller två då man slutar titta. Quickscope är bara skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Quickscopa, no scope 3472 degrees kills är bara fucking bögigt. gå och jaga älgar om man tycker det är bra, eller quittar spela cod bara för black ops inte kan ha det. God! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Hoppas det inte blir så mycket noobtube,vet nån vad det kommer finnas för killstreaks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag skulle helst vilja ha med så quickscopen blir så omöjlig det går (2sek innan man ens kan skjuta). Även så att det tar en sek eller två då man slutar titta. Quickscope är bara skit. Om dom kommer ha så kan dom ju lika gärna ta bort snipers, man kommer ju aldrig få några kills om det tar 2 sek innan man kan skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg