Touchmagic Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Quickscoping finns med, det är som i MW2. http://www.youtube.com/watch?v=HJ324XaazdA MonkeyPants - Om man är skillad, jo. det där är pre-patch. det har släppts en patch nu som tar bort quickscoping med att lägga siktet på ett randomställe istället för mitten när du scopar.. tragiskt nog Det lär ju göra det otroligt mycket jobbigare att hardscope'a också. Quickscoping kräver mycket aim och reaktionsförmåga. Fattar inte varför de ser det som något dåligt! fler som ogillar det än gillar det. därför tog de bort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Quickscoping finns med, det är som i MW2. http://www.youtube.com/watch?v=HJ324XaazdA MonkeyPants - Om man är skillad, jo. det där är pre-patch. det har släppts en patch nu som tar bort quickscoping med att lägga siktet på ett randomställe istället för mitten när du scopar.. tragiskt nog Det lär ju göra det otroligt mycket jobbigare att hardscope'a också. Quickscoping kräver mycket aim och reaktionsförmåga. Fattar inte varför de ser det som något dåligt! fler som ogillar det än gillar det. därför tog de bort det De kan väl helt enkelt inte! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Quickscoping finns med, det är som i MW2. http://www.youtube.com/watch?v=HJ324XaazdA MonkeyPants - Om man är skillad, jo. det där är pre-patch. det har släppts en patch nu som tar bort quickscoping med att lägga siktet på ett randomställe istället för mitten när du scopar.. tragiskt nog Det lär ju göra det otroligt mycket jobbigare att hardscope'a också. Quickscoping kräver mycket aim och reaktionsförmåga. Fattar inte varför de ser det som något dåligt! fler som ogillar det än gillar det. därför tog de bort det De kan väl helt enkelt inte! :lol: det är det de kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Det ser ut som qs enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Hur var det nu då? Är sugen på lite recensioner både MP och SP B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Det ser ut som qs enligt mig. Det är pre-patch... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Förstår inte själva penga-systemet ännu men annars är spelet nog helt okeij hittills :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Tar år att komma in på en server, får fanimej hoppas att Treyarch patchar det snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Dom måste VERKLIGEN fixa RC-XD, otroligt OP för en 3 killstreak. Typ så att den går sönder av att röra en vägg eller liknande, jag menar, det är ju fan löjligt. "Enemy RC-XD spotted in your area!" Det hör man var 10:e sekund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Dom måste VERKLIGEN fixa RC-XD, otroligt OP för en 3 killstreak. Typ så att den går sönder av att röra en vägg eller liknande, jag menar, det är ju fan löjligt. "Enemy RC-XD spotted in your area!" Det hör man var 10:e sekund. Hör det max två gånger per match... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Jag fullkomligt älskar Black Ops. Jag älskar att det inte är så jäkla lätt med quickscope längre. (Man kan ju "fuska" med quickscope i mw2, sikta in. Lägg en lapp där siktet är. Sikta in på motståndaren, skjut.. osv.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg