Peace Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 eran favo lärare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Lille mor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Torgny i EV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Han vi har i TeU och CAD är rätt skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 NO Niklas är kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Min speclärare i matte, så jävla skön! :D Redigerat 18 November 2010 av Radiohead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Jag älskar min Matte och Nolärare. Alla skrattar åt alla hans skämt plus att han är en skitbra lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Vet inte vad han heter, men han är inte svensk och riktigt bra humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Maskinläraren-Historier B) Däcksläraren-Allmänt awesome B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Träslöjdsläraren. Han berättar så jävla mycket. ''När ja var.. nu ska vi se ungefär i 15 års åldern blablablabla''.. Skön :D Och Maggan <3 Har också en skiiit snygg lärare :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Bildläraren, drar många sköna skämt och är allmänt skoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Bildläraren, drar många sköna skämt och är allmänt skoj :)Min bildlärare är sjukt jobbig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.