Proccito Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 nix, och inga planer att bli de för den heller,,Bilen är det enda som betyder ngt för migNaaw, vad heter hon? :D Ontopic, Är inte kär som i kär, utan är kär som i gillar personligheten, men som jag inte känner så där jätte bra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Rosen eller Rossan Bratwurst föredrar hon att bli kallad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Vart ska man börja.. Har upptäckt på sistone att jag nog är kär (fffffffuuuck) i en tjej som går i min parallelklass, vi sitter och pratar om allt möjligt på rasterna, det som är så tråkigt är att jag träffar henne högst 5-10 minuter per dag. Hon är riktigt schysst och har samma intressen som jag (spel bland annat) och nu har jag blivit kär i henne... Känns som jag inte har tillräckligt med tid att lära känna henne fullt ut och få reda på om hon tycker samma sak om mig (här skulle det vara bra att kunna läsa andras tankar!) så det enda jag gör på fritiden är att göra läxor, slösurfa, deppa/tänka på henne och spela.. Om jag nu skulle säga att jag gillar henne och hon inte gillar kanske jag skrämmer bort henne, om hon nu inte känner samma sak skulle jag vilja vara kompis med henne.. Känns lite bättre efter att ha skrivit av sig, men nu ska jag sätta mig i ett hörn och deppa lite till.. och sedan dra till skolan! Fan vad jag hatar obesvarad kärlek :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Du... Prata med henne lite till och sen kan du bjuda ut henne ;) Asså, gud va många som är olyckligt kära här :( Jag som trodde att jag var efter när jag blev avundsjuk på min kompis. Så här sa hon till en annan tjej: "asså, i lågstadiet är inte kärlek seriöst, ju, jag var ihop med tre killar samtidigt" Och jag stirrade på henne och var ganska sur i fem minuter. Hehe. Japp, jag är så himla kär just nu. Men jag hatar att alla jag blir löjligt förälskade i har snart ändrat sitt relationsstatus på facebook <_< För en anna tjej fick dem, orättvist :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Känns som man inte har tid att prata.. skulle hon gå i samma klass som jag gjorde så skulle det finnas tid på lektionerna men tråkigt nog är det inte så :( , ser henne i princip bara i korridorerna och då blir det några minuters pratande innan lektionen börjar. Vet inte ens hur jag ska fråga om hon vill ut och göra nåt, känns lite fail att fråga det i korridoren, det får mig att tänka på att jag kanske fråga efter hennes nummer.. Om hon säger nej kanske jag bara kommer sabba början på en ny vänskap, hon är riktigt rolig att prata med och de lilla pratstunderna förgyller min dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Var glad över att hon inte går i din klass. Blir bara skit då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 (redigerat) Är ni kära???Nepp Redigerat 31 Januari 2011 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 (redigerat) Redigerat 1 Februari 2011 av GamerFred Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Ja, det är jag. Men jag är ingen speciell så livet suger just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jao said the CAoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 OFFTOPIC skräp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.