Hoppa till innehåll

Kärlek

Rekommendera inlägg

• Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ye, men har haft ett förhållande med henne förut, hon har gått över till min kompis. That gotta suck.

Jag har det värre tror jag.

Denna tjej vet att jag är kär i henne, kanske till och med älskar henne, men just nu är hon hos en annan kille.

And I know they are doing it.

Det äter upp mig inifrån.

Redigerat av WiipoD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kärlek är inget som finns på riktigt, det är något man inbillar sig för att världen inte bara ska vara så jävla tråkig och grå. Om kärlek hade varit något som existerade mer än i var och ens huvud på olika sätt så hade kärlek varit likadan för alla. Varken ytlig eller en syn på insidan av personen utan den skulle bara vara där helt obeskrivlig. Riktigt obeskrivlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kärlek är inget som finns på riktigt, det är något man inbillar sig för att världen inte bara ska vara så jävla tråkig och grå. Om kärlek hade varit något som existerade mer än i var och ens huvud på olika sätt så hade kärlek varit likadan för alla. Varken ytlig eller en syn på insidan av personen utan den skulle bara vara där helt obeskrivlig. Riktigt obeskrivlig.

Hjälp vad du måste vara olycklig. Har du aldrig känt att du blir helt varm inombords när du är nära en viss person, och vill vara precis där den personen är hela tiden? Jag hatar när folk ska hålla på och försöka förklara kärlek vetenskapligt, eller som du nu gör, totalt förneka att det går att älska någon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hjälp vad du måste vara olycklig. Har du aldrig känt att du blir helt varm inombords när du är nära en viss person, och vill vara precis där den personen är hela tiden? Jag hatar när folk ska hålla på och försöka förklara kärlek vetenskapligt, eller som du nu gör, totalt förneka att det går att älska någon.

Klart jag har känt mig så, jag har tycker om en tjej just nu. Dock så är jag osäker på vad som händer mellan oss etc så jag mår lite instabilt och skrev av mig lite (:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har det värre tror jag.

Denna tjej vet att jag är kär i henne, kanske till och med älskar henne, men just nu är hon hos en annan kille.

And I know they are doing it.

Det äter upp mig inifrån.

Vet hur det känns, det är förjävligt. =/

Nej, jag har svårt att bli kär i någon. Det finns få tjejer som verkligen får mitt hjärta lätt. Det fanns en, och hon kände samma sak. Ett tag. Sen gjorde hon inte det längre, av någon anledning.

Samma här. Det är förjävligt när man märker att personen inte bry sig längre.

Kärlek kanske inte finns "på riktigt", men man väljer själv om man vill tro på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kärlek kanske inte finns "på riktigt", men man väljer själv om man vill tro på det.

Håller med där! Det är ungefär som gud. Han finns för dem som tror på honom :)

Detsamma för kärleken, tror du på den, så finns den för dig.

Det är något jag tror på, men tyvärr finns det bara den olyckliga kärleken för mig :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...