Satisfaction Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Har man bara haft otur i kärlek är det inte konstigt att man ser negativt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Kärlek för mig är att man blir kär i någon, det blir väl alla i någon person NÅN gång i livet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Kim *...* is in a relationship with Melissa *...*. 40 minutes ago Ja, jag är kär =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Good ol' facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Kärlek för mig är när man ändrar relationsstatus på facebook! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 gå å trolla nån annanstans, CC :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Har man bara haft otur i kärlek är det inte konstigt att man ser negativt på det.Jaa... så därför har jag bestämt för att inte bli kär. På ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Jaa... så därför har jag bestämt för att inte bli kär. På ett tag.Men haha. Synd för dig att kärlek är en av få saker som inte går att planera. Eller jo du kan ju undvika att umgås med människor av det könet du är intresserad av. Är du bisexuell går ju inte det iofs och är du homo eller hetero blir det också ganska tråkigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Jaa... så därför har jag bestämt för att inte bli kär. På ett tag.Inte fan kan man bestämma om man ska vara kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Jo. Jag försöker att inte tänka på killar.Och ett tag var jag så, jag försökte göra så killar gillar mig, men nej, jag duger tydligen inte så då struntar man i det!Eller, jo jag kanske var lite otydlig, jag menar att när jag blir kär så struntar jag i det, och tänker: Layton, du kommer ändå aldrig att få denna vackra pojke.Så, ja, jag formulerade mig fel. Men haha. Synd för dig att kärlek är en av få saker som inte går att planera. Eller jo du kan ju undvika att umgås med människor av det könet du är intresserad av. Är du bisexuell går ju inte det iofs och är du homo eller hetero blir det också ganska tråkigt. :)Aa, precis, jag kan sluta tänka på killar. Jag är ju hetero... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Jag tror att man oftast blir kär (på riktigt) i någon som visar intresse. Så slappna du av, förr eller senare säger det bara pang sen ligger du och killen och tänker på varandra hela natten. Enda sättet du kan undvika det på (om du nu vill det ;) är ju att sluta umgås helt och hållet med killar. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Jag har till viss del lärt mig att styra min känslor inom det här området. Förra gången förlorade jag vänskapen med tjejen och samtidigt en god vän till mig. Så jag vill inte bli kär i någon, ifall det skulle hända samma sak igen. En rädsla, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.