Hoppa till innehåll

Kärlek


Peace
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vart ska man börja.. Har upptäckt på sistone att jag nog är kär (fffffffuuuck) i en tjej som går i min parallelklass, vi sitter och pratar om allt möjligt på rasterna, det som är så tråkigt är att jag träffar henne högst 5-10 minuter per dag.

Hon är riktigt schysst och har samma intressen som jag (spel bland annat) och nu har jag blivit kär i henne...

 

Känns som jag inte har tillräckligt med tid att lära känna henne fullt ut och få reda på om hon tycker samma sak om mig (här skulle det vara bra att kunna läsa andras tankar!) så det enda jag gör på fritiden är att göra läxor, slösurfa, deppa/tänka på henne och spela.. Om jag nu skulle säga att jag gillar henne och hon inte gillar kanske jag skrämmer bort henne, om hon nu inte känner samma sak skulle jag vilja vara kompis med henne..

 

Känns lite bättre efter att ha skrivit av sig, men nu ska jag sätta mig i ett hörn och deppa lite till.. och sedan dra till skolan!

Fan vad jag hatar obesvarad kärlek :(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du...

Prata med henne lite till och sen kan du bjuda ut henne ;)

 

Asså, gud va många som är olyckligt kära här :(

Jag som trodde att jag var efter när jag blev avundsjuk på min kompis. Så här sa hon till en annan tjej:

"asså, i lågstadiet är inte kärlek seriöst, ju, jag var ihop med tre killar samtidigt"

 

Och jag stirrade på henne och var ganska sur i fem minuter. Hehe.

 

Japp, jag är så himla kär just nu.

Men jag hatar att alla jag blir löjligt förälskade i har snart ändrat sitt relationsstatus på facebook <_<

För en anna tjej fick dem, orättvist :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns som man inte har tid att prata.. skulle hon gå i samma klass som jag gjorde så skulle det finnas tid på lektionerna men tråkigt nog är det inte så :( , ser henne i princip bara i korridorerna och då blir det några minuters pratande innan lektionen börjar.

 

Vet inte ens hur jag ska fråga om hon vill ut och göra nåt, känns lite fail att fråga det i korridoren, det får mig att tänka på att jag kanske fråga efter hennes nummer.. Om hon säger nej kanske jag bara kommer sabba början på en ny vänskap, hon är riktigt rolig att prata med och de lilla pratstunderna förgyller min dag..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...