Hoppa till innehåll

Kärlek

Rekommendera inlägg

Jaa, anledningen till att jag var så himla kär i en kille i sexan var att jag trodde att han gillade mig. Det var så att han var så himla schysst och vi pratade och hälsade på varandra, ja jag föll för honom då. Men jag hade väl fel.

Men, jag slutar inte att riktigt umgås med killar, bara det om, jag tänker taskiga tankar om mig själv "Ingen vill ha dig så skit i det".

Det funkar faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaa, anledningen till att jag var så himla kär i en kille i sexan var att jag trodde att han gillade mig. Det var så att han var så himla schysst och vi pratade och hälsade på varandra, ja jag föll för honom då. Men jag hade väl fel.

Men, jag slutar inte att riktigt umgås med killar, bara det om, jag tänker taskiga tankar om mig själv "Ingen vill ha dig så skit i det".

Det funkar faktiskt.

Är det inte bättre att tänka "jag vill inte ha någon så skit i det", i så fall? Bättre för självförtroendet? XD

Sen vänta bara, så fort testiklarna ramlat ner hos killarna i din ålder är det de som kommer jaga efter dig istället. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har till viss del lärt mig att styra min känslor inom det här området.

Förra gången förlorade jag vänskapen med tjejen och samtidigt en god vän till mig.

Så jag vill inte bli kär i någon, ifall det skulle hända samma sak igen.

En rädsla, helt enkelt.

Samma här, jag vågar inte riktigt släppa in någon i mitt liv på det sättet efter senaste gången.

Kan även passa på och tacka dig för hjälpen när jag mådde piss, jag uppskattade det verkligen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, jag vågar inte riktigt släppa in någon i mitt liv på det sättet efter senaste gången.

Kan även passa på och tacka dig för hjälpen när jag mådde piss, jag uppskattade det verkligen! :)

Inga problem serru. Känns som att du gått vidare lite granna iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland kan det vara bra att lura sig själv för ens eget bästa.

Jaa, men... vet du jag hade tidigare bantningstankar. Jag ville verkligen gå ned i vikt (????!!!) men ja, jag var inte nöjd med min kropp. Men sen så tänkte jag efter. Varför ska man vara smal. Inga killar vill ju ändå ha mig, så varför förbereda sig för nån jävla "Beach 2011". Det gör ju typ bara tjocka tanter, så varför ska man ändå inte duger?

Ja, så tänkte jag. Det räddade kanske mitt liv.

Så ibland är det kanske inte så bra att ha jättebra självförtroende...

Eller... om jag hade haft bra självförtroende hade jag kanske aldrig ens haft bantningstankar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa, men... vet du jag hade tidigare bantningstankar. Jag ville verkligen gå ned i vikt (????!!!) men ja, jag var inte nöjd med min kropp. Men sen så tänkte jag efter. Varför ska man vara smal. Inga killar vill ju ändå ha mig, så varför förbereda sig för nån jävla "Beach 2011". Det gör ju typ bara tjocka tanter, så varför ska man ändå inte duger?

Ja, så tänkte jag. Det räddade kanske mitt liv.

Så ibland är det kanske inte så bra att ha jättebra självförtroende...

Eller... om jag hade haft bra självförtroende hade jag kanske aldrig ens haft bantningstankar...

Även om killarna i din ålder vill spela tuffa och mogna så är det inte speciellt många som på allvar bryr sig om hur din kropp ser ut. Tjejer utvecklas snabbare än killar och i din ålder är de flesta fortfarande inte intresserade av tjejer.

När jag var tretton hade jag tillräckligt mycket problem med kompisar och ägnade inte en tanke åt tjejer. Möjligtvis en blick på brösten som börjat växa men inte mer än så. XD Om ingen vill bli tillsammans med dig är jag därför säker på att det har mer med dem att göra än med dig faktiskt. Det jag ville säga är att vänta några år så kommer de mogna och jaga efter dig istället.

Tänk på att ingen 13- åring kan ha i närheten av sådan kropp som de flesta modeller har. Ni är fortfarande halft barn och det är omöjligt för er att få en "sexig" kropp. Att banta är alltid korkat och speciellt när man växer, för då tar hjärnan och skelettet extra mycket stryk.

Sen tycker jag att de som bantar en längre tid får en väldigt väldigt osund och ful kropp. De ser sjuka ut. Om man vill få en snygg kropp som tjej gäller samma som för killar. Må bra, sova mycket, röra på sig, inte äta socker varje dag och alltid äta sig mätt. Liksom sånt som är bra för allt. :) Jag har själv försökt banta en vecka men jag blev bara trött och grinig så jag slutade. ;)

Så bara slappna av du, du kommer hitta killar, men det kanske tar några år och bara för att de inte vill ha dig nu betyder inte det att du är ful eller dålig. :)

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket Mumutio! Det är snällt sagt det... fast förresten så är det ju 100 % sant.

Ja, juste anledningen till att jag ville banata var att jag ville se ut som modeller, inte ha en pojkvän men man behöver kanske inte ha det då, så länge man inte är mobbad.

Och jag är visst "ung och dum" men jag gjorde det inte så det var tur. Men du fick mig att tänka efter lite extra så det var ju bra :D

PS: Tänkte inte banta mycket, men jag ville väl gå ned 2-3 kg. Men det kan vara mycket mer än man tror...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även om killarna i din ålder vill spela tuffa och mogna så är det inte speciellt många som på allvar bryr sig om hur din kropp ser ut. Tjejer utvecklas snabbare än killar och i din ålder är de flesta fortfarande inte intresserade av tjejer.

När jag var tretton hade jag tillräckligt mycket problem med kompisar och ägnade inte en tanke åt tjejer. Möjligtvis en blick på brösten som börjat växa men inte mer än så. XD Om ingen vill bli tillsammans med dig är jag därför säker på att det har mer med dem att göra än med dig faktiskt. Det jag ville säga är att vänta några år så kommer de mogna och jaga efter dig istället.

Tänk på att ingen 13- åring kan ha i närheten av sådan kropp som de flesta modeller har. Ni är fortfarande halft barn och det är omöjligt för er att få en "sexig" kropp. Att banta är alltid korkat och speciellt när man växer, för då tar hjärnan och skelettet extra mycket stryk.

Sen tycker jag att de som bantar en längre tid får en väldigt väldigt osund och ful kropp. De ser sjuka ut. Om man vill få en snygg kropp som tjej gäller samma som för killar. Må bra, sova mycket, röra på sig, inte äta socker varje dag och alltid äta sig mätt. Liksom sånt som är bra för allt. :) Jag har själv försökt banta en vecka men jag blev bara trött och grinig så jag slutade. ;)

Så bara slappna av du, du kommer hitta killar, men det kanske tar några år och bara för att de inte vill ha dig nu betyder inte det att du är ful eller dålig. :)

Du och Satisfaction borde bli psykologer, det är ganska intressant, och det känns som om ni har levt en gång innan så ni vet vad man bör göra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du och Satisfaction borde bli psykologer, det är ganska intressant, och det känns som om ni har levt en gång innan så ni vet vad man bör göra ;)

Ja, håller med där, det borde ni bli. Mumutio, de orden du bara skrev, det hjälpte verkligen...

Och jag försöker höja mitt självförtroende nu :)

(Fast jag står fast vid att jag vet att inga killar gillar mig, men jag är glad för det)

((Eller självklart, det gillar kanske mig, men ni vet att jag menar det där lilla extra...<3))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...