Fjeddo Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Ja, tyvärr. Vadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant. så är det inte Jag tycker det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Ja, tyvärr. Vadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant. så är det inte Jag tycker det. :) var en aning borta när jag skrev det igår. Men sure, det är en skön känsla om den andra personen tycker likadant som jag gör. Annars så brukar det suga att ha känslor för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Det som suger mest är när man inte vet vad den andra känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Det som suger mest är när man inte vet vad den andra känner.Ja. För någon månad sedan kände jag så, jag visste inte vad jag skulle göra. Men det brukar bli bättre om man bara berättar för den andra hur man känner. Iaf om man får svaret man vill. ;) Redigerat 30 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 När man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt. Sedan spenderar man veckor på att undra om man är en idiot eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 När man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt. Sedan spenderar man veckor på att undra om man är en idiot eller inte. Var vi samma kille för typ ett halvår sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Måhända serru. Min skit började ungefär för ett halvår sedan så..(och jag har den fortfarande kvar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 När man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt. Sedan spenderar man veckor på att undra om man är en idiot eller inte. word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Det som suger mest är när man inte vet vad den andra känner.jadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Måhända serru. Min skit började ungefär för ett halvår sedan så..(och jag har den fortfarande kvar). Min "skit" pågick tills jag fick nog och skänkte henne en ljuv "fuck off, du har fått din chans".Känns mycket bättre nu, kan jag säga. Ett litet tips så där på morgonkanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Ja. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.