Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

och din´s fire får du om jag itne minns helt gaket där Zelda bor. fast utanför. om du nyss har gått förbi grinden så fortsätter du rakt fram och där är en sten. spräng den med bomber:P och där borde man få din´s fire :D ställ dig då i mitten där man ska tända facklorna och sedan använder du den och gången öppnas

GOOD LUCK!

Skrivet (redigerat)

Ja man ska inte gå förbi vakterna utan innan man kommer till parken med vakterna ska man gå höger där ska man spränga en sten med bomber(som liten). Sen när man är inne ska man sjunga Zeldas Lullaby på Triforce märket.

PS.Man måste ha fått magi.DS.

Redigerat av Biggoron sword
Skrivet

hejsan B) nu undrar jag om man måste tända varenda fackla för att komma in i shadow temple? kan man få en större "påse" till att bära pilarna?

Stora kogret får du om du klarar Shooting Gallery och största kogret får du om du klarar Horseback Archery. (Ett koger har man pilar i.)
Skrivet
(Rumiko @ 15/05-2004 18:33:24)

hejsan B) nu undrar jag om man måste tända varenda fackla för att komma in i shadow temple? kan man få en större "påse" till att bära pilarna?

Stora kogret får du om du klarar Shooting Gallery och största kogret får du om du klarar Horseback Archery. (Ett koger har man pilar i.)

eller så gör man det tvärtom
  • Skapa ny...