Caspian Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Hej! Tjänar ni pengar på något sätt? T.ex genom att dela ut reklam, sälja saker eller liknande? En del är ju väldigt kreativa (som mig själv) och tjänar redan pengar på diverse projekt. Det är alltid kul att höra hur ni andra har det! :) Det kan också vara kul att diskutera månadspeng/veckopeng när vi ändå är igång och snackar inkomster. Har ni någon peng? Och i så fall hur mycket? Hur gör ni för att tjäna pengar? Hur mycket rör det sig om? :) Jag kan ju berätta att jag personligen tjänar pengar via Internet, och webmaster relaterade saker. Jag tycker att det är väldigt kul, och det är nog det som är grunden till att det gått så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Jag har ingen vecko peng eller nått. Jag får pengar när jag behöver :P Som tillexempel när jag ska ha pengar på skolan när jag går till kiosken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Får 300kr i månadspeng. Tycker det är rätt bra summa för min ålder. Betalar: Mat i skolan (om jag äter nån annan stans än skolmaten), godis läsk osv, kuber (speedcubing), spel. Och så mer jag inte kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Jag får 500kr i månadspeng, tycker det är lagomt. Får det av föräldrarna, jag behöver inte göra så mycket för att få pengarna. Man kan väl säga att jag är bortskämd. Jag spenderar pengarna på spel, godis och snask, och liknande skit. Redigerat 30 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Får barnbidraget varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Får ungefär 900 spänn/månad. Barnbidrag alltså, måste ju köpa kläder etc för en del av det. Redigerat 30 Oktober 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Min inkomst var ju studiebidraget samt från extratimmarna på statoil. Fast dem kunde inte ge mig mer timmar så nu har man bara studiebidraget. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Jag får 300kr i månaden, men bara om jag gör allt som mina föräldrar säger(typ plocka ur diskmaskinen och räfsa löv). Jag måste köpa alla saker som jag bara vill ha för nöjes skull, som t.ex. spel och godis. Kläder och sånt får jag av mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Får barnbidraget (1k) varje månad. - Jag tycker att jag är lite bortskämd. Flr dom pengarna köper jag godis, spel, datordelar och annat :) Redigerat 30 Oktober 2010 av HiMyM8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Får barnbidraget varje månad. Barnbidrag vid nitton års ålder? Ouch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 ...jag trodde man bara kunde få barnbidrag upp till 16, sen fick man studiebidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Får studiebidraget(1 050 kr/mån), jobbade i sommras(ca 4 500 kr). +Lite andra källor. Mina årsintäkter detta år är beräknade till 29 000 kr. Redigerat 31 Oktober 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.